475. Tropikalne placuszki na mleczku kokosowym

21 lutego

Tropikalne śniadanie na ostatni dzień ferii. Od jutra powrót na uczelnię. Na szczęście wczoraj dowiedziałam się, że zdałam również drugi egzamin, więc mogę spokojnie zaczynać następny semestr :)

A na dworze coraz cieplej! Cudownie jest móc chodzić po dworze bez szalika i rękawiczek, wystawiać twarz do słońca... a już niedługo będzie można wyjąć nawet cieńszą kurtkę :)

PS. Jak widzicie, u mnie w domu już wiosennie. Rzeżucha jutro już będzie dobra do jedzenia ;-)
Bananowe placuszki na mleczku kokosowym z kawałkami papaji podane z twarożkiem i bananem smażone na oleju kokosowym

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ta rzeżucha <3
    A placuszki wyszły Ci bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję że nie kupiłam ostatnio mleczka kokosowego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. banan i kokos, wspaniała klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszna wieżyczka, kokosowo bananowa :D akurat mam mleczko - chętnie coś z nim wykombinuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez szalika i rękwiczek w zamian za wirusy i przeziębienie? Nie, dzięki. Wolę trzydziestostopniowy mróz i ciepłą puchatę kurteczkę:D

    Ale rzeżuchę to bym poprosiła. Wieki jej nie jadłam, a pamiętam, że doskonale smakowała na kromce chleba z masełkiem... :)

    No i gratulacje wejścia w II semestr!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całe szczęście na taki mróz się nie zapowiada ;D

      Tak, rzeżucha w takiej kombinacji smakuje świetnie!

      Usuń
  6. Wyglądają pysznie :) Banan z kokosem... mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie bananowo-kokosowe smaki to bajka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Tobie wiem jak wykorzystać swoje mleko kokosowe w odsłonie na słodko :)

    Polecam mój całkiem nowy a smaczny blog kulinarny :)
    http://sherlockscat.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajne pulchniutkie te placuszki! I dobrze, że mi przypomniałaś o zasadzeniu rzeżuchy, uwielbiam ją! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj