651. Bezglutenowe tosty francuskie z Pain Brioché!

09 września

Po raz kolejny jestem zachwycona smakiem bezglutenowego pieczywa. Na prawdę! Już po otwarciu opakowania poczułam cudowny, wyjątkowo mleczny aromat z nutą wanilii. Chlebek jest mięciutki, zwarty, w smaku bardzo przypomina domowej roboty brioszkę. Pychota! W dodatku bezglutenowy, bez chemicznego posmaku i nieprzesłodzony. Po prostu ideał! Dla zabieganych - polecam z całego serca :)

A śniadanie nie mogło obyć się bez śliwek, których obecnie mam dość dużo do wykorzystania :)


Tosty francuskie z bezglutenowego Pain Brioché podane z waniliowo - cynamonowym serkiem wiejskim, borówkami, pokruszonymi pistacjami, śliwkami i bazylią
Dawno nie jadłam pistacji, a to błąd - przecież to jedne z moich ulubionych orzechów! :)




You Might Also Like

10 komentarze

  1. ,,bez chemicznego posmaku'' a widziałaś skład!? sama chemia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smak nie jest chemiczny, jak to często bywa w przypadku produktów pakowanych :)

      Na przyszłość radzę czytać ze zrozumieniem.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. A skład widziałam i nie zauważyłam, żeby było tam morze chemii. Tłuszcze są nieutwardzone, a dwa "chemicznie" brzmiące składniki sprawdziłam i wyczytałam, że jeden jest pochodzenia naturalnego, a drugi nie jest ani toksyczny ani rakotwórczy. Także nie ma co panikować. :)

      Usuń
    3. zgadzam się z tym, akurat ten chlebek jest chyba najmniej chemiczny z możliwych i smak ma bardzo dobry w porównaniu z innymi! :)
      Muszę zrobić z nim te tosty, bo ostatnio kupiłam go bardzo dużo- promocje w rossmanie :D

      Usuń
  2. ale narobiłaś mi ochoty na francuskie, nie pamiętam kiedy je ostatnio jadłam :<
    a śliwki i u mnie codziennie są :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Idelanie i pysznie u ciebie :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bym spróbowała tego chlebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na niebieskim talerzu jesc sie nie chce ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak? Na mnie to nie działa :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj