Owsiane ciasto z bakaliami

07 lutego


OWSIANE CIASTO Z BAKALIAMI

/przepis własny/

50 g musli owsianego bio
20 g mąki migdałowej (może być dowolna)
łyżeczka złotego siemienia lnianego bio
jajko
4 łyżki jogurtu naturalnego
łyżka syropu daktylowego
3 daktyle suszone bez pestek bio
szczypta soli
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
płaska łyżka masła klarowanego (u mnie ghee)
ciemnozielone pestki dyni bio

Musli wymieszać z mąką, siemieniem, solą i proszkiem do pieczenia. 
Jajko zmiksować z jogurtem, syropem i rozpuszczonym masłem. 
Połączyć składniki mokre z suchymi.
Do masy dodać pokrojone daktyle.
Przelać masę do natłuszczonego naczynia, a wierzch posypać pestkami dyni.
Piec około 20 minut w 200 stopniach (u mnie "tryb ciasto")
Po tym czasie wyjąć, polać sosem czekoladowym i podawać.

Smacznego!


***
Do przygotowania ciasta użyłam produktów marki Bio Raj, 
której produkty można spotkać zarówno
 w supermarketach jak i sklepach z żywnością ekologiczną.
Trzeba przyznać, że produkty są naprawdę wysokiej jakości. 
Daktyle miękkie, a orzechy świeże i chrupiące.
Próbowaliście już produktów tej firmy?
Jeśli jesteście ciekawi całej oferty, 
znajdziecie ją w oficjalnym sklepie internetowym

Znalezione obrazy dla zapytania bio raj logo
w którym dostępne są również produkty zagranicznych marek.
Ja z czystym sumieniem polecam :)




You Might Also Like

12 komentarze

  1. Cudo, chyba się skuszę i upiekę tę ciasto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje smaki :) Upieke podobne w niedzielę na śniadanie na kolejny dzień ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio modne jest dodawanie syropu daktylowego do takich fajnych dań i wypieków. Szkoda tylko, że ja nie mogę nigdzie kupić. Czym jeszcze można zastąpić ten smak syropu? Ciasto wygląda tak pysznie że kusi mnie jego wykonanie. Uwielbiam takie zdrowe owsiane wypieki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przepis. Moja rodzina to uwielbia! Kiedyś moja babcia zastosowała podobny przepis, ale po prostu nie mogłam go znaleźć. Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie, jutro zostanie przetestowane i dam znać jak wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam już 3 razy, ale jeszcze nie udało mi się tak ładnie jak na Twoich zdjęciach :) ważne jednak, że wyszło smacznie i zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasto wygląda przepysznie nie moge się doczekać żeby zrobić je w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam wczoraj i dzisiaj zostały tylko okruszki. To ciasto jest przepyszne i najważniejsze - zdrowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super składniki! Przede wszystkim smacznie i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedyna wada to cena no ale kto powiedział, że dbanie o zdrowie jest tanie:P

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj