Kasztanowe pancakes z czekoladą

06 lutego



KASZTANOWE PANCAKES Z CZEKOLADĄ
/przepis własny/

Składniki:

200 ml mleka
płaska łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki cynamonu
60 g mąki teff
60 g mąki kasztanowej
10 g mąki kokosowej lub bananowej
duże jajko
szczypta soli
3 łyżki kremu z kasztanów jadalnych bio
masło ghee do smażenia

Przygotowanie:

1) Suche składniki łączymy w jednej misce, a mokre w drugiej.
2) Łączymy zawartość obu misek.
Ciasto powinno mieć gęstą konsystencję.  
3) Dobrze rozgrzaną patelnię smaruję masłem ghee.
4) Smażę około 3 minut z każdej strony na średnim, a następnie małym ogniu.
7) Podaję z dodatkami.

Smacznego!


Produkty francuskiej marki Danival gościły w mojej kuchni już kilka razy. Zarówno kasztany jadalne gotowane na parze jak i krem kasztanowy to moje ulubione, słodkie produkty tego producenta. Ostatnio jednak w kółko jem super gęste, wegańskie budynie na bazie puree z orzechów laskowych, migdałów czy kokosa. Natomiast z serii wytrawnej, najbardziej zaciekawiły mnie ekologiczne dania z idealnym (!) składem, które dosłownie smakują jak domowe. Na początku podchodziłam do nich sceptycznie, bo w końcu jedzenie w saszetce raczej nie kojarzy się ze zdrowym odżywianiem i dobrym smakiem. A jednak! Jakże wielkie więc było moje zdumienie, gdy po podgrzaniu opakowania z pieczarkowym risotto poczułam tak cudownie naturalny zapach, że czym prędzej chciałam przełożyć danie do miseczki i spróbować. A w smaku? Obłęd!  Porządna ilość parmezanu, śmietanki i aromatycznych pieczarek. Nie gorzej wypadły pozostałe dania,  w tym zupy i sosy. 

Jeśli chcielibyście spróbować produktów marki Danival, to mam dla Was dobrą wiadomość:
Wiele produktów znajdziecie w internetowych sklepach internetowych ze zdrową żywnością.
Pełną gamę możecie natomiast obejrzeć na stronie oficjalnej producenta:
Home


You Might Also Like

1 komentarze

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj