24. Święta, święta....:)

25 grudnia

Wstawiam zdjęcia ciast i wigilijnego stołu...oraz mojego psa  ;-)
Wigilia upłynęła w bardzo rodzinnej atmosferze, było dużo pysznego jedzonka. Spróbowałam każdej potrawy, inaczej by nie można było przystąpić do rozpakowywania prezentów! ;-) Jestem baaaaaaaardzo zadowolona. :) Wesołych!

Keks <3

Baaaaardzo miodowy piernik w polewie z białej czekolady z wiórkami kokosowymi <3

Część potraw wigilijnych ;-)

Ciasta :) Wyszły przepyszne!
Nina czuwająca czy coś nie spada ze stołu ;-)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. jak ciasta jeszcze są to wpadam na kawkę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hoho jeszcze dwa makowce i po polowie piernika i keksa :-)a no i troszkę pierniczkow takze zapraszam :*)

      Usuń
  2. Co za fala słodkości :) Te ciasta na pewno smakują obłednie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Psina! <3
    Jeszcze nigdy nie jadłam piernika z białą czekoladą (a tak ją kocham!) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polega smakuje jak krem kokosowy i świetnie komponuje się z ciemną barwą ciasta. :-)

      Usuń
  4. właśnie przeczytałam najmilszy komentarz jaki dostałam kiedykolwiek, dziękuję bardzo :*
    dodaję Twój blog do obserwowanych, by móc dalej podziwiać Twoje cuda wyczarowane w kuchni :))

    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka psina <3
    Mm, ile pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makowioec!
    Jeśli można to poproszę o przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak kusisz tymi ciastami!
    Ja w tym roku objadam się głównie rogalikami, bo ciasta babci trochę za krótko się piekły :P

    OdpowiedzUsuń
  8. apetycznie u Ciebie :D
    piesio cudowny, uwielbiam duże psy :3

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaa, ja też mam boksera! <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ledwością jestem jeszcze w stanie patrzeć na jedzenie, ale i tak zjadłabym te ciacha ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszności :) Zjadłabym coś, choć już mi się nie mieści :D
    A psinkę masz uroczą :) Moja koleżanka miała kiedyś identyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale kochany piesio !
    a te wigilijne dania i słodkości pewnie pysznie zapełniły brzuszki domowników ;D super !

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj