Współpraca
Poranek na słodko to blog pełen ciekawych pomysłów na słodkie i jednocześnie zdrowe śniadania,
do których przygotowania używam produktów jeszcze mało znanych w Polsce,
ale już będących trendem w kategorii zdrowej żywności za granicą.
do których przygotowania używam produktów jeszcze mało znanych w Polsce,
ale już będących trendem w kategorii zdrowej żywności za granicą.
Mimo tego, że główną tematykę bloga stanowią przepisy na śniadania,
można na nim znaleźć również recenzje zdrowej żywności i sprzętu kuchennego,
który wykorzystywany jest do przygotowywania dań.
Poranek na słodko istnieje w blogosferze od końca 2012 roku i wciąż się rozwija.
Na Facebooku zrzesza ok. 5 700 fanów, na Instagramie zaś obserwuje go niemal 1 300 followersów.
Ponadto blog może poszczycić się obecnością w międzynarodowych agregatorach przepisów takich jak
foodgawker.com, healthyaperture.com czy tastespooting.com,
gdzie stawiane są dość wysokie wymogi dotyczące jakości zdjęć.
Co więcej, zdjęcia jak i przepisy pochodzące z bloga wygrały w kilkunastu konkursach kulinarnych.
Przykładowe recenzje i testy można znaleźć w odpowiednich zakładkach u góry strony.

foodgawker.com, healthyaperture.com czy tastespooting.com,
gdzie stawiane są dość wysokie wymogi dotyczące jakości zdjęć.
Co więcej, zdjęcia jak i przepisy pochodzące z bloga wygrały w kilkunastu konkursach kulinarnych.
Przykładowe recenzje i testy można znaleźć w odpowiednich zakładkach u góry strony.

Jeśli interesuje Cię reklama na moim blogu i chciałbyś/chciałabyś nawiązać współpracę, zapraszam do kontaktu poprzez e-mail:
poraneknaslodko@onet.pl
Bardzo chętnie nawiążę współpracę z markami, które wpasowują się w tematykę bloga. Wpisy sponsorowane zawsze opatrzam stosowną informacją.
Dostępne formy współpracy:
testowanie sprzętu kuchennego
recenzja produktów spożywczych
umiejscowienie bannerów reklamowych na blogu
publikowanie sponsorowanych postów na Instagramie i Facebooku
lokowanie produktu w przepisie (w postaci linku)
reklama wyposażenia oraz dekoracji kuchni i jadalni
organizowanie konkursów na blogu i kanałach social media
przygotowanie zdjęć wraz z przepisem i lokowaniem produktu w tle zdjęcia
redagowanie przepisów kulinarnych w magazynach internetowych i drukowanych
przygotowanie przepisów do kampanii promocyjnych (również do wykorzystania np. na opakowaniach produktów)
wzmianka o produkcie lub marce, informacja o nowym produkcie na rynku (buzz marketing)
fotorelacja z wizyty w restauracji, hotelu lub kawiarni na terenie województwa zachodniopomorskiego
sesja zdjęciowa produktów kulinarnych i potraw na potrzeby firm, magazynów kulinarnych
przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjnej
objęcie posady ambasadora marki
akcje niestandardowe