140. Bułka rustykalna i serek z truskawkami. Prosto i smacznie.

21 kwietnia

Czasami mam ochotę na takie proste śniadanie :) Zdjęcie z komórki, bo rozładowała się bateria w aparacie ;/

PS. Czy któraś z Was ma ochotę na zjedzenie ze mną wspólnego wirtualnego śniadania jutro albo we wtorek? :) Coraz częściej widzę na blogach takie akcje i też bym chciała spróbować :)



Bułka rustykalna i serek jagododowy z truskawkami, pszenicą preparowaną i cynamonem; herbata zielona z ananasem



You Might Also Like

49 komentarze

  1. zgadzam się. proste i smaczne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię połączenie pysznego pieczywa i serka/jogurtu :) takie śniadanie kojarzy mi się z latami szkolnymi (podstawówka), gdy nocowałam u mojej ówczesnej przyjaciółki, jej mama nam serwowała takie pyszności o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wcinałam bagietę albo taką kajzerkę maczaną w jogurcie truskawkowym...pycha!

      Usuń
  3. Masz rację, prosto, a jak smacznie. I te truskawy. Pychota. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bym zjadała taką bułę! No, serek z truskawkami też ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś często jadłam takie śniadania - jakiś owoc, serek i bułeczka. Lubię ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zanim założyłam bloga to niemal codziennie ;D

      Usuń
  6. Ach, te truskawki ! Jeszcze trochę i będzie na nie sezon .:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj u wszystkich truskawki! :) Czas kupić!

    OdpowiedzUsuń
  8. serek i truskawki ,a do tego pyszna bułeczka -ekstra poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chętnie zjem z Tobą śniadanko! Serio! Nie mam śniadaniowca, ale na moim osobistym blogu chętnie się podzielę śniadankiem. Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok bardzo chętnie :) To trzeba ustalić co robimy :)

      Usuń
  10. świetne, pełne witamin i kolorów śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. bułka wygląda baardzo kusząco :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta bułka krzyczy do mnie bym ją zjadła. I'm in love with pieczywo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie zjem z Tobą wirtualne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fajnie! To już jesteśmy we trzy :) To teraz trzeba ustalić co konkretnie :) Zależy czy masz rano więcej czasu czy mniej :) Ja proponuję gofry lub omlet - co Ty na to?? :)

      Usuń
    2. Jestem jak najbardziej za goframi ;) to 'do zobaczenia' jutro na śniadaniu :)

      Usuń
    3. Ja nie mam gofrownicy ;/

      Usuń
    4. To proponuję sie podzielić bo nie da rady chyba w tyle osób :)

      Viole też jestem za goframi :-)

      Usuń
    5. O a mogę dołączyć? :) Też bym zjadła gofry :D

      Usuń
    6. Oczywiście! Ale będzie fajnie :)

      Usuń
    7. Ok :D Czyli jutro tak? :) Co robimy dokładnie, gofry? :)

      Usuń
    8. Tak :-) z dowolnymi dodatkami (-:

      Usuń
  14. gdzie dorwałaś taką pszenicę? :)
    truskawki! <3 ale czekam cierpliwie na te polskie, prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W E. Lecrelc ;D

      Truskawki juz są dobre, słodziutkie <3

      Usuń
  15. Też chętnie bym z tobą zjadła śniadanie, też nigdy nie brałam udziału w takiej "akcji" a więc chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstra im nas więcej tym lepiej :) :*

      Usuń
    2. Ja proponuję pieczone musli/gofry chyba że macie jakieś inne pomysły :-)

      Usuń
    3. U mnie krucho z czasem.. Lekcje na 7:30 ;/ No i brak gofrownicy niestety..
      Może jednak omlet jak proponowałaś. Może przenieśmy rozmowę na facebook lub mail. Nie zdradzajmy wszystkim tego, co będziemy serwowały :)

      Usuń
  16. Jeju! Takie proste, a wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jechałam po truskawy w sobote na drugi koniec miasta o 7 rano;p

    OdpowiedzUsuń
  18. też chętnie bym zjadła z Wami śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę możesz się dołączyć :)

      Usuń
    2. oki, to dasz mi znac na fb co i jak? ;) bo rozumiem, że gofry? ;)

      Usuń
  19. Pyszne to Woje śniadanko i straaasznie kojarzy mi się z wakacjami<3 Ja raczej jutro ani we wtorek raczej za bardzo nie będę miała kiedy, ale na następne takie śniadanko się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj