75. Gofry z serka wiejskiego. Walentynkowe śniadanie.

14 lutego

Dzisiaj wypróbowałam gofry z serka wiejskiego i muszę pryznać, że wyszły bardzo smaczne, a w dodatku sycące. W środku jak serniczek :) Do tego trochę (nieszczęsnej) z lekka rozpuszczonej bitej śmietany i mamy idealne śniadanie na Walentynki ;P
Czwarty dzień ferii. Czemu przyjemnie spędzony czas zawsze leci tak szybko?


Arakowe pełnoziarniste gofry z serka wiejskiego z kiwi i musem jabłkowo-brzoskwiniowym/bitą śmietaną






Składniki:
/2 porcje/

200 g gęstego serka wiejskiego (ja używam tego z Piątnicy)
3 łyżki mąki pełnoziarnistej
łyżka cukru trzcinowego
2 średniej wielkości jajka
odrobina soli
2 łyżeczki oleju
aromat arakowy

Przygotowanie:

Do miseczki wrzucić serek wiejski, jajka, łyżeczkę oleju, odrobinę soli, cukier trzcinowy. Wszystko wymieszać. Następnie wsypać mąkę i kilka kropli aromatu arakowego i ponownie wymieszac. Nagrzać gofrownicę i posmarować ją olejem. Smażyć do momentu gdy gofrownicę będzie można otworzyć bez problemu. Mi jeden goferek przywarł do górnej formy, więc delikatnie odsunęłam go łopatką.


You Might Also Like

31 komentarze

  1. Smaczne i pożywne i o to własnie chodzi. ""

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm pycha! - jak z reklamy;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takie gofry zawsze mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proooooszę o przepis :> Świetnie wyglądają te gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, słoneczne śniadanie. Zjadłabym takie gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gofry jak sernik, przecież to brzmi cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. łiii gofry , dawno takich nie jadłam i wersja z wiejskim pewnie pycha !
    też się pytam dlaczego ? za szybko to mija...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gofry z serka wiejskiego??? Pierwszy raz słysze... Mozesz podać przepis ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale przepyszne goferki Mniam MNIAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miłe to Twoje śniadanie, a i pomysłowe :) Nigdy nie pomyślałam o zrobieniu gofrów z serka wiejskiego, ale bardzo mi się to podoba, zwłaszcza, że tak apetycznie wyglądają. Jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm gofry *.* Ale bym zjadła :) Kolejna osoba robi mi na nie chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypróbowałabym, ale to po tym jak zakupię nową gofrownicę, bo obawiam się, że przy mojej aktualnej zeskrobywałabym je jak poprzednie kombinacje z goframi :P

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie...juz teraz stąd nie wyjdę...masakra jaki cudowny blog :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem, czemu w ferie czas ucieka między palcami, ale cóż zrobić... Nie myślmy o tym i cieszmy się nimi do ostatniego dnia :D

    A co do gofrów, to chyba nie wpadlabym na to, ze można je zrobić z serka wiejskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. serek wiejski właściwie mogłabym jeść i jeśc :) często zdarza mi się dodawać go do sosów na makaron.. biorę przepis!

    OdpowiedzUsuń
  16. gofry z wiejskiego? to coś zdecydowanie dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawią mnie gofry z wiejskiego serka, będę musiała spróbować :)
    taaak, czemu te dni tak szybko uciekają? :<

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś u wielu osób gofry, u mnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ci nie wstyd kusić mnie o tej porze takimi pysznościami! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniałe śniadanie, gofry pasują do walentynek:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpadłam do Ciebie, bo zostawiłaś u mnie komentarz i przepadłam zupełnie. Jakie pyszności. Mmmm :D Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest to porcja na jedną osobę czy dwie? :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj