141. Wspólne wirtualne gofrowanie. :)

22 kwietnia

Wczoraj wysunęłam propozycję wspólnego śniadania - do zjedzenia gofrów przy wirtualnym stole zgłosiły się Klaudia P, Marta i Violé :) Dzięki dziewczyny! :* Trzeba będzie jeszcze kiedyś powtórzyć taką akcję :)



Bezjajeczne gofry kakaowe z mąki gryczanej z aromatem waniliowym, bananem, truskawkami i bitą śmietaną na naturalnym napoju sojowym




Naturalny napój sojowy bez cukru Alpo jest produktem w 100% roślinnym. Nie zawiera białek mleka krowiego, laktozy, glutenu i pszenicy. Jednocześnie jest źródłem wapnia oraz zawiera witaminy B2, B12 i D.






You Might Also Like

26 komentarze

  1. A zdradzisz jak zrobić takie gofry ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przepisu od Rocksanki na gofry jagodowe, z tym, że ja dodałam jeszcze aromat waniliowy i kakao :)mąkę zamieniłam na gryczaną :)

      Usuń
  2. truskawki i banan, czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak samo pomyslałam :) idealnie podane :)

      Usuń
  3. Przeczytałam bajeczne:) Chyba mi się udzielił magiczny klimat wspólnego śniadania:)
    Cudownie wyglądają :)
    Akcja koniecznie do powtórzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kusisz tymi truskaweczkami, a gofry jedzone wirtualnie, ale wspólnie smakują o niebo lepiej, dzięki za pomysł i za akcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę truskawek, no i pięknie podałaś te gofry, pychotka :) Również dziękuję i liczę na kolejne akcje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gofry wyglądają wspaniale z tymi dodatkami. Pomysł z takim wspólnym śniadaniem bardzo mi się podoba. Następnym razem z przyjemnością się dołączę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie są bajeczne, bardzo ładnie je podałaś - kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne wiosenne śniadanie :) jedyne co bym wyrzuciła to bita śmietana, bo nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubiłam dopóki nie sprobowalam lidlowskiej :-)

      Usuń
  9. Uwielbiam ten charakterystyczny posmak maki grucznej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pysznie wyglądają, niestety ja nie mam gofrownicy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Następnym razem się do Was przyłączam! ^^
    Pycha gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepysznie wyglądają : Skradam jednego !

    OdpowiedzUsuń
  13. jak najbardziej udane wspólne gofrowanie -pyszności !!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dość że bezjajeczne, to jeszcze w towarzystwie. żyć nie umierać! ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nigdy nie robiłam gofrów bez jajek, muszę spróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusicie tylko mnie tymi goframi... :D

    OdpowiedzUsuń
  17. weźcie się dziewczyny ulitujcie nooo :(
    Muszę się dogadać z moją gofrownicą, koniecznie !

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj