158. Żytnie donuty cytrynowe na napoju sojowym

09 maja

Ufff....jak gorąco! Budziłam się dzisiaj w nocy z 3 albo 4 razy - szalała taka burza, jakiej jeszcze nigdy nie widziałam na oczy...jakby niebo miało spaść....a do tego mój piesek jest chory ;-(
Teraz jest już trochę chłodniej, więc i ja i Nina czujemy się trochę lepiej niż w nocy.
Co do śniadania...dzisiaj pączki - trzeba było sobie jakoś wynagrodzić niecałe cztery godziny snu :)

Żytnie donuty cytrynowe na napoju sojowym podane ze śliwką, sosem z wanilią burbońską, frużeliną z wiśni i twarogiem mielonym

Napój naturalny Alpro Soya to w 100% roślinna, smaczna alternatywa dla tradycyjnych produktów mlecznych. Odświeżający i lekkostrawny, smakuje doskonale z musli, płatkami śniadaniowymi lub bez dodatku, jako smaczny napój gorący bądź schłodzony. Podany na śniadanie gwarantuje udany początek każdego dnia.



You Might Also Like

32 komentarze

  1. Twoje śniadania są tak słodziutkie zawsze:D pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają jak jakieś super puszyste i zdrowe mini bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś w końcu je zrobię... Tak smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak smakowicie wyglądają ! I to chyba pierwsze naprawdę zdrowe donuty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Że też ich nigdy nie robiłam, ten sosik wygląda pysznie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje pączusie są ekstra !!
    u mnie aż tak gorąco na szczęście nie jest, ale słoneczko świeci ;)
    zdrówka dla pieska ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wypas:) Też tak chcę:) Mam nadzieję, że z psinką już lepiej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boze, mozesz tak nie kusic tymi donatami?... Jeszcze cytrynowe, i te dodatki... *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś w nich mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pączki na śniadanie?! Ohh.. rozpusta w biały dzień;D Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale urocze :) Zastanawiam się intensywnie nad kupnem maszyny do pieczenia tych cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zdecydowanie opłaci Ci się ten zakup :)

      Usuń
  12. Za takie pączki to ja mogę nie spać w nocy, chociażby wcale!:)

    'Stęskniłam się' za porządną burzą, chociaż nie jest podczas nich jakoś szczególnie przyjemnie, to jednak kojarzą się z latem... :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam, urocze śniadanko :)
    Chętnie bym wpadła na takiego pączusia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. przez chwile nie mogłam ogarnąć co to jest 'to ciemne' i troche mi głupio, że nie poznałam śliwki... ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Te donuty nie przestaną mnie zachwycać:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. a u mnie burza wlasnie sie skonczyla:) mam nadzieję ze piesek już czuje się całkowicie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś lepiej, ale będzie chyba miał operację ;(

      Usuń
  17. CUDOWNE! ! ! !
    jak ja uwielbiam oglądać Twoje śniadania, zawsze wyglądają bosko

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszności!
    Też dziś spałam niestety 4 godziny, albo i mniej :(
    Jak zrobić takie pączki?

    OdpowiedzUsuń
  19. dawno u Ciebie nie było tych pączusiów ;)
    a mogę zapytać, dlaczego dodajesz te opisy produktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpracuję z Alpro, czekam właśnie na paczkę od nich :)

      Usuń
  20. matko, jak ci zazdroszczę tego "czegoś" do robienia donutów! chcę takie - teraz, zaraz. ;<

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę zrobić takie dounty, ale kusisz nimi co raz! :D
    To zdrówka dla pieska :))

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj