138. Śniadaniowe pączusie z mąki żytniej, pełnoziarnistej i gryczanej na kefirze

19 kwietnia

Skończyło mi się mleko sojowe, także pączusie i krem dzisiaj na kefirze. W smaku pączków nie ma różnicy, w kremie już tak - nie wyszedł taki słodki, co jest zdecydowanie na plus :) Mąka gryczana nadaje ciekawego, oryginalnego smaku - polecam zakupić, jeśli jeszcze ktoś nie próbował :)

PS. Mogłybyście wysłać mi na maila (sandra000@onet.eu) linki do swoich profili na facebooku? Chciałabym powysyłać Wam zaproszenia do znajomych i trochę lepiej Was poznać :)




Pomarańczowe pączuszki z mąki żytniej razowej, pełnoziarnistej i gryczanej na kefirze podane z kremem tiramisu i dojrzałym kiwi







Składniki:

65g trzech rodzajów mąk
1 jajko
łyżka cukru
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
łyżeczka oleju do wysmarowania formy
olejek pomarańczowy
sól
65ml kefiru (1/4 szklanki  o pojemności 250ml)
+ dodatki -> u mnie kiwi i krem tiramisu

Przygotowanie:

Żółtko utrzeć z cukrem, w drugim naczyniu białka ubić na sztywną pianę z odrobiną soli. 
Resztę połączyć, następnie dodać utarte żółtka, na końcu ubitą pianę. 
Powstałą masę przelać do foremek i piec około 3 minut. 
Wyjąć, udekorować i zajadać póki jeszcze cieplutkie. 
Smacznego!

You Might Also Like

51 komentarze

  1. Ale fajne te pączusie *.* I krem tiramisu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam ;)
    Śniadanie królowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, widzę, że chcesz jednoczyć blogosfere i jestem za! :) A śniadanie wygląda bosko i chętnie bym się przekonała, jak smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te pączusie. Podawałaś może na nie przepis? Jeśli nie to mogłabyś się podzielić? Z przyjemnością bym ich spróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest:
      http://poraneknaslodko.blogspot.com/2012/12/31-paczuszki-karnawaowe-sniadanie.html

      Usuń
  6. A można prosic o przepis? Bo wyglądają smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pączusie za każdym razem mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno ich nie robiłam :) Chyba z dwa miesiące temu :P

      Usuń
  8. Świetne są te twoje pączusie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bosko :) Aż ciężko pomyśleć, że takie pączki mogą być zdrowym śniadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, te twoje paczusie są super , sama bym chciała takie zrobić ;) ile płaciłaś za to urządzenie do ich pieczenia , jakiej firmy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urządzenie dostałam pod choinkę, firma Maxx Cuisine :)

      Usuń
  11. Podoba mi sie pomysl wykorzystania roznych mak :)
    Ja jestem Natalka Kaczorowska, mozesz zaprosic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/natalka.kaczorowska?fref=ts Ten profil?

      Usuń
  12. Sandra... to jest GENIALNE :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo! ;) Ale kusisz tymi pączkami w zdrowej wersji ;) Mój link: http://www.facebook.com/marta.czapiewska.7

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknoty :)) pysznie wygladają. I jak tu sie odchudzać ???

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkowicie o nich zapomniałam... Muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrób mi takie pączusie :D One są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale słodkie ! musiały być pyszne :) i tak fajnie się prezentują, na imprezkę jako przekąska w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością, zaraz wyślę Ci e-mail:) a Ty mi odeślij te pączusie^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej no przecież one są po prostu idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, prześlij mi takie! Są boskie:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana od kiedy zobaczyłam te pączki już jakiś czas temu u Ciebie marzę o takim opiekaczu ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. O MAMO!!!!!!! Przecudne, wspniałe, nieziemskie, po prostu brak mi słów! Do wypróbowania koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. pączki? baaajer:) Bardzo ładnie usmażone, super;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym powiedzieć że jestem zachwycona, ale to chyba zbyt mało :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajniutkie :D Pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  26. zdrowe pączusie :O i jeszcze takie pyszne dodatki! mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. skąd Ty bierzesz te wszystkie genialne pomysły! :-) fantastyczne paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak świetnie wyglądają!!! A podane z kremem tiramisu to już bajka*-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świwtnie wyglądają te pączusie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog i oczywiście przepysznie prezentujące się pączki :) Zapraszam też do mnie : marcepanowa-kuchnia.blogspot.com :) !

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj