184. Miodowe placuszki orkiszowe z truskawkami

04 czerwca

Znowu mam fazę na plackowanie. Co do dzisiejszych mogę śmiało stwierdzić, że są to placki, których zjedzenie zajmuje dużo czasu - są chrupiące i ultrazdrowe :) Jeśli jeszcze nie robiliście, to koniecznie spróbujcie :) Tata dosłownie przed zdejmowaniem ich z patelni przyniósł wielką siatę polskich, słodkich truskawek! Nie mogłam ich nie użyć.

Pogoda dzisiaj fantastyczna! Typowo letnia - niebo czyste, błękitne, a słońce w pełni. Koniecznie trzeba wybrać się na spacer :)

*olejek cytrynowy


Cytrynowe* placuszki orkiszowe z miodem na napoju orzechowym podane z truskawkami i cukrem pudrem


Napój Alpro o smaku orzechów laskowych produkowany jest z całych orzechów laskowych najwyższej jakości. Jest on źródłem wapnia oraz witamin z grupy B (B2 i B12), witaminy D oraz E. Nie zawiera laktozy, tłuszczu zwierzęcego oraz konserwantów. Napój Alpro nie tylko ugasi pragnienie, lecz także dostarczy niezbędnych witamin i wapnia. Do tego wyśmienicie smakuje… z resztą przekonajcie się sami!

Głód po śniadaniu? Masz ochotę na podwieczorek? Potrzebujesz doładowania po siłowni, a nie chcesz jeść przed obiadem? Napój Alpro jest odpowiedzią na wszystkie Twoje potrzeby!


30 czerwca przestanie funkcjonować opcja obserwowania bloga. Jeśli dalej chcesz obserwować mój blog kliknij tutaj:
Follow on Bloglovin

Składniki:
75g płatków orkiszowych
1 średnie jajko
40ml napoju orzechowego
kilka kropel aromatu cytrynowego
pół łyżeczki proszku do pieczenia
tłuszcz do smażenia
pełna łyżeczka miodu
Przygotowanie:
Jajko rozbełtać z napojem orzechowym, dodać aromat, proszek do pieczenia i miód. Powstałą masę połączyć z płatkami i łyżką nakładać na rozgrzaną i natłuszczoną patelnię. Smażyć z obu stron na małym ogniu.
Smacznego!




You Might Also Like

26 komentarze

  1. ostatnio mam fazę na placki z płatkami, wczoraj jadłam je nawet na obiad, ale na wytrawnie :) z truskawkami prezentują się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale :) Podasz przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maja fantastyczna fakture! Jak to zrobilas? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne wielkie truskafony!:))

    Pisząc o pogodzie byłaś trzeźwa?:p Że też mieszkamy tak daleko od siebie i Twoje słońce nie przyszło do mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę pogody, u mnie leje od wczoraj..
    I boskie placki! Też się dziś zajadałam naszymi truskawkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kusisz nimi! Cudne są :)
    A u mnie szaro i buro ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chrupiące, przekonałaś mnie! A do tego tak pysznie się prezentują :) Truskawki, też mam, ale została miseczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fantastyczne! połączenie najlepszego, czyli placki, i czegoś chrupiącego ;) i jakie zdrowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydają się bardzo chrupiące, a jednak to w końcu placuszki! Cóż, wymagają przetestowania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmmmm<3 wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają bosko !! na tym napoju i z truskawkami - pychotka !!

    OdpowiedzUsuń
  12. ich wygląd przypomina pieczone ciasteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany ale to musiało być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddawaj placki i pogodę! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. baardzo lubię te owsiane placki. a truskawkami właśnie się zajadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają jak ciastka! Serio! Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne! Chyba muszę kupić płatki orkiszowe ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie jak ciastka! obłędne ciastka! :D I jeszcze te truskawki, no pychota :)
    Oddaj trochę tej pogody, bo u mnie co chwila się chmurzy ;/

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj