318. Budyniowa kasza orkiszowa z orzechami

17 września

Śniadanie dodaję dopiero teraz, bo rano zaczął się w domu remont i nie było prądu. Zapewne zagoszczą teraz u mnie proste dania, bo nie będę przy hydraulikach i innych fachowcach bawić się z piekarnikiem ;P

Dzisiaj poczułam już prawdziwą jesień. Wyciągnęłam płaszcz z szafy, kupiłam sobie nowe ciepłe buty - workery. Na szczęście nie zapowiada się na deszcz, więc może uda się wybrać na jakiś spacer...ale to później. Teraz czuję się, jakbym spędziła 4 godziny na siłowni, tyle roboty było ;P

PS. Garnuszek przywieziony z Zakopanego. Uroczy, prawda? Ze względu na to, że jest dość wąski u góry, większość dodatków musiałam wymieszać z kaszą.

Budyniowa kasza orkiszowa na czekoladowym mleku sojowym z siekanymi migdałami, twarożkiem, borówkami i cukrem trzcinowym



You Might Also Like

19 komentarze

  1. Uroczy granuszek jak i łyżeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki świetny garnuszek! i śniadanie też na pewno niczego sobie! :) pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie śniadanie w takim garnuszku z takimi dodatkami - jednym słowem pycha! :)
    Mam nadzieję, że remont pójdzie sprawnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. łyżeczka wspaniała! O, i pyszne migdały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łychostajna kaszka.. Najlepsza na świecie :D Gdzie można kupić taką cudną łyżeczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w takim ogromnym sklepie z niemieckimi rzeczami :)

      Usuń
  6. proste śniadania też są pyszne;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :) koooocham mleko sojowe i borówki *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten garnuszek świetny jest!
    Remonty to zło...; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba je przetrwac, troche sie pomeczyc...ale za to bedzie pieknie :)

      Usuń
  9. hehe, fajny ten garnuszek! a jego zawartość jeszcze fajniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy kubek :) A jaka słodka łyżeczka :) A śniadanie, wierzę, że pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej mnie urzeka łyżeczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. sposób podania bardzo zachęca :D
    poluję i poluję na nowe buty i nic mi się nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. pyszności:) śliczne naczynie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz cudną łyżeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łyżeczka rozwala <3 :D Genialna :) I naczynko też ciekawe! Zastanawiałam się ostatnio nad kupnem tej kaszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny garnuszek :D łyżeczka również :) a kaszka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super łyżeczka :) łychostajne śniadania są najlepsze!! uwielbiam taką gęstość :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj