385. Płatki ryżowe z pierniczkiem

23 listopada

Śniadanie w biegu, w ciemnościach, a zdjęcie robione starym aparatem, bo zapomniałam naładować nowy. :P No trudno. Dobrze, że chociaż było wyjątkowo smaczne. Rozpływająca się powolutku czekolada i mleczna, delikatna "papka" ryżowa...tego mi właśnie trzeba o tej porze :)

Dzisiaj kolokwium zaliczeniowe ćwiczeń z prawa handlowego. :| Mam mieszane uczucia...


Budyniowe pomarańczowe* płatki ryżowe na naturalnym napoju sojowym podane z toruńskim pierniczkiem i cynamonem

* aromat pomarańczowy

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Życzę powodzenia na kolokwium! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za kolokwium! Będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo toruński pierniczek ! słodko i światecznie :) dawno już nie jadłam ryżowych ;p
    powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. to serduszko jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierniczek wygląda uroczo :) Trzymam kciuki za kolokwium!

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc powodzenia, z pewnością pójdzie Ci świetnie! :)
    Narobiłaś mi ogromnej ochoty na pierniczki, chyba dzisiaj kupię. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm, ten pierniczek! słodko, delikatnie, już tak w światecznych smakach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabieram Ci tego pierniczka! Pychota, takie świąteczne smaki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki :)
    A śniadanie pięknie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierniczek wygląda uroczo :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mi narobiłaś ochoty na pierniczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że kolokwium poszło dobrze. To rozpływające się serduszko wygląda uroczo na białej pierzynce z płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuksy, poradzisz sobie na 100% ! :)
    Śniadanie pysznie kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten pierniczek jest tu kluczowy, wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawo handlowe... jeden z najcięższych examów na moich studiach brrrrr...!
    Ale póki co to dopiero kolokwium, take it easy, podołasz:*

    OdpowiedzUsuń
  16. toruńskie pierniki <3 uwielbiam płatki ryżowe, są takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te pierniczki !
    Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja dobrze znam te mieszane uczucia co do kolokwium! ;)
    a śniadanie wspaniałe. pierniczki <3 nie mogę też nie wspomnieć, jakże wdzięczna jestem za to, że to właśnie od Ciebie dowiedziałam się o doskonałym kremie pierniczkowym z lidla! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie proste, a takie pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierniczek <3 Uwielbiam pierniczki! Ryżowe papki też :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie miałam wyjścia, bo wynajmuję mieszkanie i po prostu już taka tam jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko :) Myślałam że może decydujesz się na taką, więc chciałam Cię uprzedzić, że to nie jest dobry pomysł, jak lubi się gotować :)

      Usuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj