Nutella B-ready... na Dzień Dziecka :)

01 czerwca



Jeśli obserwujecie mojego instagrama to już wiecie, że uwielbiam słodycze. A szczególnie te zagraniczne. Zresztą... kto ich nie lubi? Na blogach, facebooku i wspomnianym instagramie aż roi się od zdjęć słodkości niedostępnych w Polsce. Od niedawna jednak sytuacja uległa zmianie - coraz częściej możemy dostać nowości z Włoch, Ameryki, Niemiec czy Anglii. No właśnie - dziś przy śniadaniu towarzyszył mi chrupiący batonik nutella B-ready - w kształcie chlebka, nadziany kremem czekoladowym i kulkami zbożowymi. Bardzo podobny do Kinder Bueno, jednak bez czekoladowej polewy i o grubszej warstwie lekko słonego ciastka (coś jak andruty :)) Połączenie słodkiego kremu, słonych chrupków i ciastka jak dla mnie to całkiem udane zestawienie. Jeśli lubicie nutellę (a właściwie wszystkie kremy czekoladowo-orzechowe) - koniecznie spróbujcie! Ja batonika podzieliłam na części i w trakcie jedzenia kremu wkładałam po kawałku do gorącej miseczki. Było pysznie! :)

 Migdałowy* krem owsiano-jaglany podany z melonem, musem czekoladowo-truskawkowym, jogurtem naturalnym, bazylią i nutellą B-ready
 * na mleku migdałowym


Batoniki dostaniecie w sklepie internetowym
COŚ DOBREGO

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Wygląda trochę jak Kinder Bueno bez polewy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio przepadam za takimi leciutkimi wafelkami ale wszystko co jest z dodatkiem Nutelli NIE MOŻE być niesmaczne. :D Chętnie bym wiec zjadła, szkoda, że są niedostępne na sklepowych półkach...

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam !!! co za pyszna propozycja !! a gdzie to zdobyć można ????

    OdpowiedzUsuń
  4. rozpusta w dzien dziecka wskazana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie to tak kusić słodkościami na lewo i prawo? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O bożeee...te Nutella B-ready to moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj