396. Waniliowe serniczki z bananem

04 grudnia

Idzie mróz...czas wyciągnąć futrzany komin, opaskę i rękawiczki, bo niestety już się bez nich nie obejdzie. Dzisiejsze śniadanie cudownie bananowe i sycące. Zauważyłam, że gdy zjem śniadanie bez dodatku nabiału, po pół godzinie jestem już głodna. Także w najbliższym czasie będzie się tutaj pojawiać dużo twarogowych lub jogurtowych śniadań. :)

Co sądzicie o nowym, z lekka świątecznym wyglądzie bloga? :)


 Waniliowe serniczki z patelni nadziane bananem podane z zarodkami pszennymi, granatem, cukrem pudrem trzcinowym i musem z malin


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Wygląd obłędny a smak napewno bije na głowę :)
    Co do świątecznego wyglądu to szczerze nie mam pojęcia. Pewnie miło będzie czuć świąteczną atmosferę, byle nie do przesady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pyszności i piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. świąteczny wygląd w grudniu spoko ;)
    serniczki bym pożarła, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zimowo się zrobiło, fajnie :)
    Serniczki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi, ze daaaawno nie jadłam serniczków. A przecież są takie dobre... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten mus <3
    Ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają cudownie, tak też pewnie smakują, super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sycące śniadania w zimie to podstawa :) Dawno nie robiłam serniczków a Twoje kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba nowy nagłówek :D
    mam identycznie z nabiałem, coś musi być.

    OdpowiedzUsuń
  10. rety, mogłabyś mi usmażyć takich serniczków <3

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj