81. Kluski na parze z jogurtem, miodem i bananem

20 lutego

Po wczorajszym późnowieczornym posiedzeniu filmowym (Faceci od kuchni + Zakazana miłość)  w towarzystwie duuużej ilości smakołyków,  śniadanko dzisiaj trochę lżejsze . :)

PS. Zawsze zapominam, żeby jogurtu nie dawać bezpośrednio na jedzenie, bo się ochładza ;/ Zanim zrobię odpowiednia ilość zdjęć, są już letnie :P Co do banana, to mama kupiła takie śmieszne w wersji mini! Pierwszy raz takie widzę :O

Kluski na parze z jogurtem bałkańskim, miodem spadziowym i bananem



You Might Also Like

34 komentarze

  1. pyszne kluchy na parze , z miodziem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzoo lubię :) niestety nie służą mi;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zainspirowałas mnie niedzielnym śniadankiem ;)

      Usuń
  4. Jako miłośniczka bananów ubolewam nad tym, że nigdy takich małych nie jadłam, bo nie mogę ich nigdzie znaleźć^^ Psia ich mać! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam je, kiedyś to było moje ulubione danie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z musem truskawkowym to moje danie z dzieciństwa ;)

      Usuń
  6. jadłam kiedyś mini banany, takie urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknoty :) skad ty takie pomysły bierzesz ??? super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ach kluski na parze, moje ulubione! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy jeszcze nie robiłam klusek na parze sama :) a takie malutkie banany są pyszne, jadłam w Egipcie, bo tam tylko takie mają i zupełnie inaczej smakują niż nasze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mini banany tak uroczo się zawsze prezentują :D
    Nigdy nie jadłam klusek na parze, muszę się kiedyś za nie zabrać, bo ciągle ktoś kusi nimi :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie jadlam tych mini bananow, a sa takie urocze! I te kluski apetycznie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak ja lubię takie kluski!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie kluski wyglądają smakowicie:) pycha!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kluski na parze jadłam tylko raz w życiu( w dzieciństwie nigdy ich nie jadłam)ale ten jeden raz wystarczył, bym się w nich zakochała, a twoje musiały być pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wchodzić na Twojego bloga i zachwycać się śniadaniami!:) takie czasochłonne i pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kluski na parze-moja miłość <3 mmm.. pychaaa! Piękne ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uweielbiam kluski na parze <# U Ciebie zawsze są takie pyszności, których dawno nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie przypominam sobie wszystkie zapomniane przez brak czasu i trochę też niechęci do gotowania -potrawy :)

      Usuń
  18. Zbieram się, żeby zrobić te kluski. Mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale mi smaka narobiłaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kluski na parze mmmm<3 wieki chyba nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  21. sto lat nie jadłam klusek na parze <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jadłam ich, przynajmniej nie pamiętam, a wyglądają tak pysznie! Muszę koniecznie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie raz widziałam te banany w sklepie, ale coś się przekonać nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Przecież nie są trujące, normalne banany ;)

      Usuń
  24. jak ja dawno ich nie jadłam ;d muszę to jak najprędzej zmienić

    OdpowiedzUsuń
  25. O mój Boże, prawie polizałam monitor! To musiało być pyszne! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie kluski, to esencja dzieciństwa! Do tej pory robi mi je mama! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj