82. Waniliowy omlet sernikowy z pszenicą preparowaną

21 lutego

Genialny, po prostu genialny! Autorka przepisu - Jey - ma rację - w smaku jak pieczony sernik! Ja od siebie dodałam pszenicę preparowaną, aromat waniliowy i różowe winogrona. Puszysty, sycący...po prostu raj na ziemi! Porcja w sam raz dla głodomora takiego jak ja :) Polecam wszystkim, którym nie chce się piec prawdziwego sernika, a mają na niego smaka :)

Waniliowy omlet sernikowy z pszenicą preparowaną podany z różowymi winogronami, cukrem pudrem i bitą śmietaną




Objętość XXL :)




You Might Also Like

35 komentarze

  1. Ale się naszukałam przepisu. Chcę to jeść!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kiedyś zrobiłam taki wytrawny i był pyszny, więc musze spróbować też na słodko, zdecydowanie lepiej sie prezentuje :)
    wieeelgachny wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeeeeeeaaajaaaaaaa!!!!! to jest mega!!!
    muszę na pewno spróbować, nie wytrzymam normalnie ;3 aż mi ślinka leci hah :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki wielgachny omlet! Istne omlecisko!

    OdpowiedzUsuń
  5. początkowo myślałam, że to rzodkiewki ;D
    pysznie wygląda :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale grubasny *.* Jesli smakuje choc w podobie tak dobrze, jak wyglada, to musze go zrobic! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że smakuje nawet lepiej niż wygląda, pyszny, gorący sernik ;-)

      Usuń
  7. Przyciąga uwagę XD
    Podobają mi się twoje śniadania<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojaaa, ale to musiało smakować. Wszystko co sernikowe uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sernikowy to na pewno przepyszny, wszystko co z twarogu to ja lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się jeszcze czaję na ten omlet, ale skoro taki ładny Ci wyszedł, chyba w końcu go zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wygląda. Apetyczny bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba sobie zrobię takie cudo niedługo, bo kocham serniki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy ja jadłam bitą śmietanę :o olaboga:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz to opakowanie co kupiłam to chyba po 10 latach od ostatniego zakupu ;)

      Usuń
  14. Orety, jak mi miło! Bardzo się cieszę, zwłaszcza, że, jak piszesz - smakowało Ci bardzo :) Ja muszę powtórzyć niedługo ten specjał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny <3
    Będę musiała sobie taki zrobić <3 Przepis już zapisany :D

    OdpowiedzUsuń
  16. łaaa obłędny! :D Sernikowy, grubaśny... wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak przepis Jey to na pewno musiał być pyszny! będę musiała też wypróbować;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie muszę zrobić, wygląda rewelacja, a ja tak kocham serniki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. niecodzienny sernik ;) z chęcią taki zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  20. super...i jeszcze te winogronka ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. już wiem, co lada dzień sobie zafunduję na śniadanie<3

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ,sernikowy omlet , ale to musi być pyszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurcze !!! jaka pięknota !!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. apetyczne danie i jak ładnie podane )))

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, przepis na omlet znikł z bloga, link wygasł, podasz?? :)
    Bardzo bym prosiła.

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj