88. Omlet pełnoziarnisty z gruszką i sosem cynamonowym

27 lutego

Bardzo dojrzała, słodka gruszka leżała sobie w misce już kilka dni i prosiła, żeby ją w końcu do czegoś użyć. W ten sposób powstał omlet a'la cesarski (bo z przepisu Sylwii) jednakże z małymi modyfikacjami - bez rodzynek, bez ubijania białka, bez dzielenia łopatką :) No i z gruszką zamiast jabłka. Wyszedł wyśmienity :) Nie przypomina Wam trochę jakiegoś ciasta/tarty?


Pełnoziarnisty omlet ze słodką gruszką, sosem cynamonowym i wisienkami oprószony cukrem pudrem





Nie myślcie, że on jakiś surowy w środku - to ten sos ściekł z góry :P No i pewnie gruszka trochę soku puściła ;]

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Rewelacyjny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. te Twoje potrawy sa coraz bardziej wypasione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda cudownie ;)
    Akurat moje śliwki proszą się o wykorzystanie, więc pasuję właśnie w taki sposób je spożytkować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda - aż poczułam ten słodki smak gruszki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mi się gruszki zachciało, dawno u mnie w kuchni jej nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie miałam pisać, że wygląda jak jakieś mini ciasto :) Chyba podkradnę przepis i zrobię dziś na kolację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że zlitowałaś się nad tą gruszką :D bo śniadanie meeega :D i rzeczywiście przypomina jakieś ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  8. o mniaam *_*
    taki wieeelgachnyy i ogrooomniasty ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pyyyyysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda cudnie! Już wiem co jutro zjem na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. na miniaturce wygląda zupełnie jak ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego sosu miało wyjść serduszko, ale się rozplynelo :p

      Usuń
  12. Twoje omlety zawsze prezentują się niesamowicie smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pychotkaaa omlecik!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny , a ja tak dawno nie jadłam gruszki *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, puchaty i kuszący :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszności <3
    Robiłam kiedyś coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie cudo!!
    wygląda bosko! jak jakaś tarta!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. omletowo ostatnio u ciebie, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dobry musiał być ;D
    a jak zrobiłaś sos cynamonowy, bo ja się kiedyś coś wymyślałam i przedobrzyłam i wyszedł mi budyń zamiast sosu, ale też był pycha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składniki:
      masło - 1 czubata łyeczka
      cynamon 1/2 łyżeczki
      miód 1 łyżka
      woda 2 łyżki

      Masło rozpuszczam z cynamonem, miodem i wodą. I gotowe :)

      Usuń
  20. Z gruszką! Nawet nie wiesz jaką mam ochotę na gruszkę, zjadłabym :D Omlet wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj