107. Kokosowe serniczki z patelni z kakao i sosem truskawkowym

19 marca

Dawno ich nie robiłam, a w lodówce czekała kostka twarogu i ostatnie jajko. Do tego trochę mąki, otrąb  wiórek kokosowych...i oto są :) Zapomniałam już jak je uwielbiam! :)





Kokosowe pełnoziarniste serniczki z patelni z dodatkiem otrąb pszennych podane z kakao i sosem truskawkowym


Otręby pszenne Sante to naturalny produkt otrzymywany podczas przemiału ziarna pszenicy, dodatkowo prażony w celu podniesienia jego walorów smakowych i odżywczych. Otrębami możemy posypywać zupy, sosy, kanapki, surówki, sałatki. Możemy używać ich jako składnik panierki. Są doskonałym dodatkiem do jogurtów, kefirów, mleka.
Przypominam o loterii! Jeśli jeszcze nie wysłaliście kodów, to koniecznie to zróbcie - im więcej wyślecie, tym większe szanse na wygraną :)


You Might Also Like

29 komentarze

  1. Ich kokosowa wersja brzmi świetnie :) Muszę sobie takie zrobić, dawno ich nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serniczki zawsze mnie kuszą z Waszych śniadań^^

    OdpowiedzUsuń
  3. kokosowych jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite jakie te placuszki sa puszyste !!! super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę je koniecznie znów zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kokosowe , yay! Taka wersja naprawdę mnie przekonuje. Niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W wersji kokosowej jeszcze nie jadłam. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności, uwielbiam twarożek z kokosem więc takie serniczki zniknęły by u mnie w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi nigdy takie ładne nie wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie też dzisiaj serniczki na śniadanie ;) muszę spróbować następnym razem z kokosem.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł:) chętnie bym zjadła takie na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też dawno ich u mnie nie było :) a kokosowych jeszcze nie jadłam. wyszły Ci takie placuszkowate i puchate w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, w ogóle zdziwiłam się, że takie puchate, bo nie ubijalam bialka :)

      Usuń
  13. Fajnie wyglądają posypane kakao :) Uwielbiam te serniczki, muszę je niedługo zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie robiłam, ale taka kombinacja mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ladne! Musze sprobowac zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na mnie też czeka kostka twarogu!

    OdpowiedzUsuń
  17. kokosowe serniczki powiadasz ? oczywiście ,że pycha !

    OdpowiedzUsuń
  18. ale smakowicie wyglądają! i takie równiutkie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. serniczków z patelni nie da się nie lubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio mam jakąś fazę na placki :)

      Usuń
  21. ojoj, uwielbiam Twoje słodkościo *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądają taaak ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. z wiórkami kokosowymi musiały wspaniale się komponować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejny rewelacyjny pomysł na śniadanie... JAK TY TO ROBISZ ?! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj