113. Wypiek owsiano-bananowy z winogronami

25 marca

Przepis od Anity, której wypieki zawsze się sprawdzają :) Ja zamiast dżemu dałam czarne winogrona i aromat pomarańczowy, a za dekorację posłużyła dekoracyjna wisienka. :)


Pomarańczowy wypiek owsiano-bananowy z otrębami żytnimi, ciemnymi winogronami i wisienką

Otręby żytnie to naturalny produkt otrzymywany podczas przemiału ziarna żyta dodatkowo prażony w celu podniesienia jego walorów smakowych i odżywczych. Za walory odżywcze odpowiada m.in.. Błonnik pokarmowy, którego otręby żytnie są bogatym źródłem.

Otręby żytnie Sante są źródłem cennych składników odżywczych jak: błonnik pokarmowy, białko czy węglowodany oraz składników mineralnych: potasu, fosforu, magnezu, żelaza i cynku. Otrębami możemy posypywać zupy, chleb z masłem, surówki, sałatki. Możemy używać ich jako składnik panierki. Są doskonałym dodatkiem do jogurtów, kefirów i mleka.





You Might Also Like

22 komentarze

  1. zauważam bardzo szybki rozwój w pichceniu tych danek. Widać DUŻE postępy bravo !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, wygląda pięknie, a pewnie jak smakuje.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu fajne danie . Jak miło tu zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepisy Whin zawsze wychodzą ;) pysznie wygląda, lubię takie owsiane wypieki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeoczyłam ten przepis, czy co? Nie kojarzę go, natychmiast naprawiam ten błąd, bo wygląda wspaniale:))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jest super ! chętnie bym zjadłam taki pyszny wypiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, tak bardzo mi miło, dziękuje Ci za takie słowa :) Bardzo się cieszę, że spodobał Ci się ten przepis, a dodatki wykombinowalas naprawdę smaczne. Wisienka jak na torcie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaję się w marketach kiedy będą wingrona w promocji haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, rzeczywiście ! :D
    a co planujesz na jutro? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem ;) Pierogi, placuszki lub omlet :)

      Usuń
  10. Lubię takie zapiekane śniadania :)

    A co do nerkowców to ja kupuję w Biedro na wagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe, prawdziwa wisienka na torcie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda uroczo, ale to nic dziwnego, każde Twoje śniadanie wygląda cudownie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszota, uwielbiam takie owsiane wypieki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko, co owsiane, jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie by było poczuć zapach takiej pieczonej owsianki u mnie w domu :))

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj