114. Kakaowy pełnoziarnisty omlet biszkoptowy z serkiem wiejskim, bananem i winogronami

26 marca

Pogoda już dzisiaj trochę bardziej wiosenna :) Po południu idę dzisiaj do fryzjera - lubicie to uczucie tuż po wyjściu od fryzjera? :) Idę odświeżyć pasemka (ostatnio byłam w listopadzie, ale że mam jasne włosy, to nie widać jakoś specjalnie odrostów) :)

W ogóle czas już zacząć planować menu na Wielkanoc :) Macie jakieś pomysły na ciepłe, bezmięsne dania (może być z rybą :))




Kakaowy omlet biszkoptowy z mąki pełnoziarnistej podany z serkiem wiejskim, ciemnymi winogronami i bananem



You Might Also Like

24 komentarze

  1. Mogłabym jeść Twoje śniadania na obiad i na kolację :p

    Uwielbiam chodzić do fryzjera, a przez, że jestem blondynką, a farbuję włosy na czarno - chodzę co miesiąc... Kocham to♥

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny omlecik :3 muszę kupic sobie winogrona, dawno nie jadłam :D
    a co do fryzjera - też uwielbiam, z tym, że tylko jeśli chodzi o ścięcie i układanie, bo farbowac wolę w domu czarną henną (nie niszczy, a wręcz odżywia)

    OdpowiedzUsuń
  3. a przepis będzie ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze robię z przepisu Sylwii :) tym razem oddalać kopiasta lyzeczke kakao :)

      Usuń
  4. Uwielbiam omlety ♥ Przepyszne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały omlet, a u mnie wszyscy mięsożerni, więc trudno o potrawę bez mięska ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Puchaty omlet na śniadanie to jest to, świetny Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no wprost kocham takie grubasy! :3
    ja zamierzam na Wielkanoc upiec pasztet z fasoli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny wyszedł! Po prostu idealny. Aż szkoda jeść:-D

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki puszek :)
    z przepisami niestety nie pomogę, kocham mięso i już nie mogę się doczekać potraw z nim w roli głównej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny omlet, taki puszysty, to czuć na odległość :D
    Co do przepisów - ja uwielbiam pstrąga pieczonego z masłem i ziołami <3

    OdpowiedzUsuń
  11. omlet z wiejskim - to jest to <3
    ja piekę babę, sernik a co do konkretniejszych posiłków to jeszcze nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie udekorowany, obiad marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgrałyśmy się dzisiaj śniadaniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam uczucie w trakcie wizyty gdy mi fryzjer 'maca' głowę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszedł Ci idealny:) ja często miewam z nim problemy:p

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki puszysty! Ja lubię jak mi fryzjer myje głowę :p

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja nie lubię chodzić do fryzjera ;p Twoje śniadanka są zawsze tak bardzo fajnie podane ;) genialnie wyglądają winogrona z serkiem ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ładny puszysty omlet :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam wychodzić od fryzjera bez odrostów, ale nienawidzę bez końcówek ; )

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj