115. Kakaowo-kokosowo-rumowe placuszki z serka wiejskiego

27 marca

Mam w lodówce półkilogramowe opakowanie serka wiejskiego, także trzeba go jakoś zużyć - przyszedł więc czas na powtórkę z placuszków - tym razem kakaowo-kokosowo-rumowych z odrobiną Malibu - przyznam, że bardzo spodobało mi się dodawanie kapki alkoholu - daje on taki wyrafinowany, oryginalny smak, który ciężko uzyskać w inny sposób; do tego trochę aromatu rumowego i oto są :)



Kakaowo-kokosowo-rumowe placuszki z serka wiejskiego podane z bananem i czarnymi winogronami






A tutaj wczorajsza kolacja nr I - puchaty omlet z oliwkami, kurkumą, otrębami owsianymi i czerwoną papryką

Otręby owsiane stabilizowane (czyszczone, preparowane) Sante są produktem przeznaczonym do bezpośredniego spożycia.  Można stosować je jako dodatek do wszelkiego rodzaju wypieków, placków, surówek, koktajli, jogurtów, twarożków czy panierek.





You Might Also Like

26 komentarze

  1. Jak jest pół kilo, to można naprawdę nieźle poeksperymentować :) Ładne Ci wyszły te placuszki, a zestawienie kokos-kakao-rum musi smakować cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serek wiejski za smak i za to, że można z nim tak kombinować :)
    Placuszki wyglądają świetnie! kokos, do tego kakao i rum! co za smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie połączenie *__* Cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Placuszki powyżej lat 18 :) Na pewno smakowały cudownie

    OdpowiedzUsuń
  5. zarąbiste te placki a omlet to wiedzę że palce lizać Hi HI

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze z wiejskiego nie robiłam, ale na pewno są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo masz tego serka... Ale za to możesz go jeść dzień w dzień:) Aromat rumowy, jeden z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry zestaw sładników ,też lubię smak rumu a w zimie herbatkę z rumem .')

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale apetyczne zestawienie smaków, takie egzotyczne! Uwielbiam Malibu, muszę je koniecznie dodać do placków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym dodaniem odrobiny alkoholu, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszystko co kokosowe, samo Malibu też, więc placki z jego dodatkiem to musi byc coś<3
    genialny omlet na kolację! też często jadam wytrawne na kolację, ale zwykle są cieniutkie, a nie takie puchate:( zdradzisz, jak go zrobiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam więcej tłuszczu i proszek do pieczenią i to chyba dlatego tak urósł ;)

      Usuń
  12. Ten omlet na kolację wygląda przepysznie :)
    Śniadaniowe placuszki musiały wspaniale smakować !

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam za to mleko waniliowe, które jutro traci swoją date ważności, więc jutro stawiam na śniadanie placki! :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio polubiłam oliwki, a nienawidziłam ich:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja też? Kiedyś ich nie cierpialam!

      Usuń
  15. o matko, cudowne śniadanie. już sobie wyobrażam ten smak <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, przepyszny pomysl z tymi placuszkami ;) szczególnie podoba mi się ich smak i to ,ze zrobiłaś je z mojego ulubionego serka wiejskiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne połączenie, nie sposób się takim placuszkom oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi się kolacja strasznie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. genilane smaki w placuszkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. pyszności takie śniadanie to rozpusta:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowanie serka zacne. Smacznego!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj