156. Żytnie kluski lane na budyniu banananowym

07 maja

Pyszne i sycące. Nic dodać, nic ująć. Za drugim razem wyszły dużo lepsze. :)

Kluski lane na naturalnym napoju sojowym (z budyniem bananowym) z mąki żytniej razowej podane z truskawkami i bananem

Napój naturalny Alpro Soya to w 100% roślinna, smaczna alternatywa dla tradycyjnych produktów mlecznych. Odświeżający i lekkostrawny, smakuje doskonale z musli, płatkami śniadaniowymi lub bez dodatku, jako smaczny napój gorący bądź schłodzony. Podany na śniadanie gwarantuje udany początek każdego dnia.


You Might Also Like

22 komentarze

  1. Robiłam takie - pychota :) Dzięki budyniowi mają świetną konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm uwielbiam lane kluseczki ;) na mleczku <3 pysznie !!
    miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to chyba muszę zrobic kluski na budyniu, bo nigdy nie robiłam, a prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. kluuski lane, z dwa razy je jadłam i za każdym razem były takie syte!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dość że byszne kluski to jeszcze ten truskawki! Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham lane :) a na budyniu bananowym musiały być pyszne !

    OdpowiedzUsuń
  7. O, budyniowych jeszcze nie robilam! Skoro mowisz, ze lepsze niz normalne, to musze zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie budyniowe, lane kluski to dla mnie zupełna nowość ;) nie pomyślałabym żeby takie zrobić, a muszą byc pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrowe to śniadanko. Lubię kluski lane, a jeszcze na dodatek takie zdrowotne to dobry pomysł na śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie jadłam, a przecież są fantastyczne :) Muszę zrobić w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fenomenalne kluseczki jeszcze tak fajnie podane, nic tylko zajadać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm... budyniowe :) Rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam je robić i zabrać się nie mogę. A dawno już nie jadłam lanych klusek na mleku, pyycha :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj pyszne są te kluseczki. Pięknie je podałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pysznie bananowo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. na budyniu musiały być jeszcze bardziej kremowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. witaj,ale tu u CIEBIE pięknie,zdrowo,smacznie,słodko i kolorowo.Jestem zachwycona.Jeśli pozwolisz to rozgoszczę się i pozostanę na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam wiosennie,dodam tylko,że Twoje fotki są bardzo ładne.J.

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę się w końcu skusić na laaane :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam straszną ochote na kluski :)
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. na budyniu jeszcze nie widziałam! ja muszę w końcu zrobić te po prostu na mleku, te pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh muszę w końcu takie zrobić, wszędzie wyglądają tak zachęcająco !

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj