220. Omlet sernikowy z jagodami

10 lipca

Omlet to chyba mój ulubiony pomysł na śniadanie. Jest sycący, efektowny i zdrowy, a przede wszystkim ultrasmaczny :) Dziś wyszedł bardzo puszysty, mimo tego, że nie ubijałam białek. Sama się czasem nie mogę nadziwić tym moim omletom. Wychodzą spod mojej kontroli i próbują wydostać się z patelni ;P




 Pełnoziarnisty waniliowy omlet sernikowy z otrębami orkiszowymi, jagodami i jogurtem naturalnym słodzony syropem klonowym





W związku z tym, że - jak zaobserwowałam - omlet cieszy się dużym uznaniem, podaję przepis - tym razem sama stworzyłam odpowiednie proporcje, bo do tej pory robiłam omlety sernikowe bodajże z trzech przepisów, ale za każdym razem nie byłam do końca zadowolona...tzn. były smaczne, ale czegoś mi w nich brakowało...

OMLET SERNIKOWY
[przepis autorski]

150 g twarogu mielonego (u mnie President Delikatny Śmietankowy)
10 g otrąb orkiszowych
2 łyżki mąki pełnoziarnistej
kilka kropli aromatu waniliowego
2 łyżki syropu klonowego
garść jagód
2 jajka
płaska łyżeczka proszku do pieczenia
płaska łyżka masła klarowanego

Wszystkie składniki oprócz jagód łączymy za pomocą miksera. Smażymy na natłuszczonej patelni po około 7 minut z każdej strony na małym ogniu. Podajemy z ulubionymi dodatkami.

Smacznego :)



You Might Also Like

26 komentarze

  1. Wyglada swietnie :) zdradzisz przepis?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj natknęłam się na piękny sernik z jagodami, dzisiaj rano też na jednym z blogów sernik z jagodami, wchodzę a tutaj? Omlet sernikowy z jagodami!:D czuję się śledzona:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się pytam jak?! Jak Ty to robisz, że on jest taki gruby! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale grubiutki Ci ten omlecik wyszedł! Pysznie wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłabyś podać przepis?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Omlet to też mój ulubiony pomysł na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jak ciasto! Jakie proporcje składników dałaś, jeśli można wiedzieć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny :)
    Z jagodami to już w ogóle pychota :D

    OdpowiedzUsuń
  9. poproszę przepis

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na prawdę super! jak prawdziwy biszkopt, też proszę o przepis!

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki gruby! w takim razie następnym razem nie będe ubijała jajek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam omlety! Twój wygląda zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki omlet to jeden z najlepszych porannych umilaczy :) Wcinam, podziwiam grubośc i z nikim się nie dzielę XD

    OdpowiedzUsuń
  14. ale puchaty, zjadłabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No po prostu ideał! Mi nigdy taki gruby nie wyszedł:-( a już sernikowy był totalną porażką:-/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda super. Sernikowy musi być pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Obłędnie wygląda, jaki wysoki! Do tego sernikowy, idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę nie ubiłaś białek? Łał, jesteś moim guru :D

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm ten omlet pewnie przepyszny ! kusząco wygląda *-*

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj