262. Owsiany placek bananowy z jeżynami.

21 sierpnia

 Owsiany placek bananowy ze słodkim bundzem, serkiem naturalnym i jeżynami

 Po 11 godzinnym śnie czuję się jak nowo narodzona. Nie miałam w ogóle problemów z zaśnięciem. To chyba przez ten górski klimat, w którym czuję się bardzo dobrze. Jestem tym bardziej zadowolona, że nie trafiliśmy na upały, które jeszcze do niedawna tutaj były. Postanowiłam wypróbować mikrofalówkę, bo - może i to dziwne - ale nigdy z niej nie korzystałam. Nikt z rodziny też nie myślał o jej zakupie, jako że podobno dania z mikrofalówki są niezdrowe. Moje dzisiejsze śniadanie z pewnością jednak takie nie było :) Na ryneczku cała masa świeżych owoców i warzyw, nie mogłam się zdecydować, co wziąć. Padło na jeżyny czyli moje ulubione owoce. Zaraz wybywamy na odkrywanie uroków Zakopanego. Wieczorem jeszcze coś dopiszę :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. ja dopiero wróciłam z Zakopca:)
    jeśli mogę Ci polecić to koniecznie wybierz się na trag pod Gubałówkę na oscypki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam wczoraj, duży wybór ale i dużo ludzi ;D Jeszcze tam zajdę nie raz :)

      Usuń
  2. Uff, jak dobrze że jeżyny mogę sobie świeżutkie zrywac z krzaka u babci, bo na rynku (przynajmniej u mnie) ceny bardzo... ciekawe :D a placek prezentuje się bardzo smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszę świeżych jeżyn, są genialne, a taki wypiek idealny na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżyny to mój nr 1 :)
    dziś ostatni dzień kulinarnego rozdania- serdecznie zapraszam!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę te jeżyny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci fajnie :))
    śniadanie bardzo smacznie brzmi, robiłaś placek w mikrofali?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez przesady z tą mikrofalówką, nie dajmy się zwariować!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszny sposób na placek, owsiany górą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Placek z mikrofali? łał! :) Pięknie wygląda z tą jeżynową otoczką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę Zakopanego<3
    a placek musiał smakować genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też rzadko używam mikrofalówki. Ale od czasu do czasu, jak trzeba coś odgrzać...;D
    Placem musiał być pyszny, no i te jeżyny<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Moźna prosić o przepis ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis jest banalny:

      duży, dojrzały banan (150g)
      1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
      kawałek bundzu
      cukier waniliowy
      cynamon
      5 łyżek płatków owsianych górskich

      Banana rozgnieść widelcem, połączyć z proszkiem, cukrem, cynamonem i płatkami. Na koniec dodać pokrojny w plasterki bundz. Wstawić do mikrofalówki na 4 minuty (800W)
      Wyjąć, udekorować serkiem i jeżynami. Smacznego :)

      Usuń
  13. Och, a ja jeszcze nie jadłam w tym roku jeżyn! Koniecznie muszę nadrobić. Kusisz tym śniadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudo wyczarowałaś w tej mikrofalówce :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie "ciastka" z mikrofali bardzo lubię :D Fajna, szybka opcja na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj