261. Drożdżówka z jagodami i kruszonką

21 sierpnia

Śniadanie wtorkowe. Zakopiańska drożdżówka z jagodami. Niedroga, smaczna i puszysta. Zapewne dużo czasu zajmie wypróbowanie wszystkich tutejszych słodkich wypieków, bo piekarni jest sporo, a każda kusi różnorodnością i niskimi cenami. We wtorek chodziliśmy po Zakopanem prawie 5 godzin. Pogoda średnia, na szczęście ciepło, ale za to przelotny deszczyk i mgła. Góry były początkowo widoczne, po południu zasłonięte. Moja rodzina nie preferuje ani upałów, ani wędrówek górskich, także pogoda właściwie jak dla nas dobra. Może słońce mogłoby się trochę wychylić. :)
Na obiad poszliśmy do restauracji "Kolorowa". Ceny jak na Krupówki wcale nie takie wysokie. Ja wzięłam pierogi ruskie ze śmietaną. Za 16 pierogów 15zł, a najadłam się do syta. Smakowały tak samo dobrze, jak babcine. Na samych Krupówkach tłumy ludzi, szczególnie wieczorem, ale mi to nie przeszkadza, bo lubię być tam, gdzie tętni życie. Rozglądałam się przy okazji za jakąś dobrą cukiernią. Ogólnie ceny całkiem niezłe w porównaniu z Kołobrzegiem :) Zdjęć za dużo nie robiłam, bo byłam zmęczona podróżą, ale niedługo dodam więcej fotek. Pozdrowienia z gór :)


Drożdżówka z jagodami, kruszonką i cukrem pudrem

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Rzeczywiście niedrogo za te pierogi:) Musiały być smaczne, sama obecność Giewontu 'za rogiem' dodaje im klasy^^:)
    Te słodkie puchary wypełnione pysznościami... Biorę wszystkie, co do jednego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym zjadła taką bułę! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna, taka puchata! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. też byłam w tej kawiarni, te czekobity pycha, jak twixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzę, że byłaś w mojej ulubionej kawiarni na Krupówkach. Pamiętam, że jak weszłam tam po raz pierwszy to dostałam ślinotoku i miałam ochotę na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj