322. Pancakes a'la czekośliwka na deserku sojowym

21 września

Wyszły wyjątkowo grubaśne :) Smakowały identycznie jak piernik czekoladowy! :)

Pogoda dzisiaj wyjątkowo dobra. Ciepło jak w lipcu, pełne słońce, ale za to były problemy ze zrobieniem zdjęcia. Biegałam po całym domu i okazało się, że najlepsze światło jest dzisiaj w kuchni. Niestety, zepsułam już wtedy konstrukcję dobierając się do placków. ;P Ostatnie zdjęcie dlatego najlepsze.

Placuszki oczywiście w ramach naleśnikowej soboty :)

 Piernikowe pancakes a'la czekośliwka na czekoladowym deserku sojowym ze śliwkami i gorzką czekoladą podane z twarogiem, śliwką i bananem 


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Zazdroszczę śniadania i pogody!
    Dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka urocza te wieżyczka :D no i smak czekośliwka mówi wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, nigdy nie widziałam takich grubaśnych placuszków, ale wyglądają uroczo :)
    Smakowały pewnie jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. boziu wyglądają OBŁĘDNIE !

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, faktycznie XXL ! Czekośliwka rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie również placuszki w tych smakach, miło jest tak pysznie zacząć dzień, a do tego z słoneczkiem :) grubaski :3

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne te placki! Twoje są zawsze takie pulchne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ślicznie wyglądają :) takie grube są najlepsze.
    talerzyk też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grubszych chyba nie widziałam! :) Ach, zazdroszczę słoneczka, u mnie pochmurno :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Krzywa wieża pulchnych placków, ale chyba trzymała się dzielnie i nie legła w gruzach. ;) Czekolada to mój ulubiony partner do śliwki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Samo słowo czekosliwka działa na mnie jak magnes, a te placki jeszcze prezentują się tak smakowicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jakim sposobem one Ci wyszły takie grubachne !!!?

    OdpowiedzUsuń
  13. O mamo, jakie gruubee!
    Czekośliwka<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Aleś wykombinowała z rana <3

    OdpowiedzUsuń
  15. PADŁAM. Jak Ty to robisz że placki wychodzą Ci takie GRUBE?! Już je uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, kwestia przypadku - bananowe byly cieniutenkie, a robilam wszystko tak samo jesli chodzi o uzyskanie odpowiedniej konsystencji (:

      Usuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj