323. Karmelowo-kokosowe naleśniki z twarogiem

22 września

Jak ja dawno nie robiłam naleśników...tym razem postanowiłam wypróbować te budyniowe. Przepis znalazłam u Martyny :* i trochę go zmodyfikowałam: dałam mleczko kososowe, budyń karmelowy i szczyptę sody.
Faktycznie są bardzo kruche, ale za to wyjątkowo szybko się smażą.

Dziś kolejny słoneczny dzień. Jest już niestety dużo chłodniej, trzeba będzie powyciągać wszystkie swetry z szafowych czeluści. Rano nie chce mi się wychodzić z łóżka.

Niech już włączą te kaloryfery! :P

Karmelowe naleśniki na mleczku kokosowym nadziane kokosowowym twarożkiem i malinami podane z bananem i wiórkami kokosa



KARMELOWO-KOKOSOWE NALEŚNIKI BUDYNIOWE

opakowanie budyniu karmelowego
łyżeczka + łyżka cukru pudru trzcinowego
100ml mleczka kokosowego
szczypta soli
szczypta sody
150 g mielonego twarogu naturalnego
łyżka wiórków kokosowych
garść malin
pół banana


Wszystkie składniki wymieszać na gładką masę (oprócz łyżki cukru pudru)
 Smażyć cienkie naleśniki na dobrze rozgrzanej, natłuszczonej patelni.
Nadziewać twarogiem wymieszanym z wiórkami kokosa, łyżką cukru pudru i częścią malin.
Udekorować wiórkami, bananem i pozostałymi malinami.

Smacznego!

You Might Also Like

20 komentarze

  1. super te naleśniki :D
    u mnie już włączyli + mam kominek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, też już dziś z rana pomyślałam: niech włączą te kaloryfery! Jesień bardzo lubię, ale to trochę przeszkadza, kiedy jest w domu zimno jak cholera i trzeba ratować się elektrycznym grzejnikiem. :P

    Przepis na te cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie juz włączone :D
    a nalesniki ? Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają na bardzo kruche :) Ja zawsze jadłam takie miękkie więc może w tej wersji by mi posmakowały? Zwłaszcza z takimi dodatkami <3
    Oddaj trochę słońca bo od dwóch tygodni go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam szafę zapełnioną swetrami, bo u mnie w szkole niestety jeszcze nie grzeją i nie będą grzać pewnie dopóki nie spadnie śnieg -.-

    Naleśniki apetycznie wyglądają! Chyba sobie jakieś usmażę w tygodniu wieczorem, żeby mieć rano gotowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pochmurno, zimno.. i do tego z chusteczkami;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie podane!
    U mnie chwilę grzali, a teraz znów wyłączyli ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszności i to w dodatku karmelowe:) mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie już grzeją <3
    Uwielbiam te naleśniki! Sama dawno ich nie robiłam :o W krówkowej wersji musialy smakować obłędnie :) W ogóle cieszę się, że smakowały :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Naleśniki takie bogate i zapewne smaczne, że sama bym takimi nie pogardziła <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj jadłam naleśniki, a przez Ciebie znowu mam ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja nabrałam ochotę na naleśniki :) ! Hehe też nie mogę się doczekać ciepłego grzejnika :) Tata właśnie przygotowuje grzejniki na nowy sezon grzewczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. za oknem jesień a u ciebie takie letnie kolory i pyszne śniadanie- od razu humor się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A takich budyniowych to ja jeszcze nie jadłam, a wyglądają pysznie<3
    a ja mam cieplutko; DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Kokosowe to jedne z lepszych, zazwyczaj robię je, gdy zostanie mi resztka mleka kokosowego po curry. (;

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie kaloryfer włączony - właśnie czuję jak grzeje mi w nogi ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Pysznie nadziane :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jak patrzę na te naleśniki to robię się głodna *-*

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj