351. Waniliowa quinoa na mleku owsianym + współpraca

20 października

W piątek otrzymałam kolejną przesyłkę od firmy SKWORCU. Wszystkie propozycje co do jej zawartości zostały uwzględnione, w związku z czym jestem pozytywnie zaskoczona. :) Firma jest na prawdę porządna - paczka przyszła już na następny dzień. Wszystkie produkty z długą datą przydatności, co również jest na plus. Oferta sklepu jest bardzo bogata (a ceny zaskakująco niskie :-O), więc wybór był trudny -  w końcu zdecydowałam się na produkty, z którymi jeszcze nigdy nie miałam styczności:

- jagody Inków
- pasta waniliowa
- ekstrakt z wanilii
- mleko sojowe w proszku
- mąka z cieciorki
- kandyzowana skórka pomarańczowa
- żurawina suszona (serio, jeszcze jej nie próbowałam)


 Budyniowa quinoa z siemieniem lnianym, miodem i ekstraktem z wanilii na mleku owsianym podana z bananem, serkiem i konfiturą z malin

You Might Also Like

17 komentarze

  1. też bym chciała taką smaczną paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiej przesyłki :) Rozgrzewające śniadanie, i ta łyżeczka - jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. smakowita te współpraca :) sama bym zakupiła te produkty :) szczególnie od jakiegoś czasu kusi mnie quinoa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzę, że skusiłaś się na podobne rzeczy, które kiedyś zamówiłam :) Rada: z ciecierzycy zrób naleśniki na wytrawnie, na słodko oczywiście nie przejdzie. A pasta waniliowa najlepsza nie jako krem typu masło orzechowe, czyli dodatek, tylko do środka, do wmieszania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasta waniliowa ciekawi mnie chyba najbardziej:> jestem zainteresowana do czego jej użyjesz, a może nadaje się na chleb?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ty nie jadłaś żurawiny, a ja quinoi ;)
    zazdroszczę mąki z cieciorki! D:

    OdpowiedzUsuń
  7. Paczka z pysznosciami - zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj takie przesyłki to naprawdę miłe uczucie :) A zdjęcie wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznych wyborów dokonałaś, jestem bardzo ciekawa tej pasty waniliowej :) A Skworcu to faktycznie porządna firma.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, Skworcu jest naprawdę godne polecenia. Zazdroszczę tych wyborów, same dobroci ;) Ciekawa jestem tej mąki z cieciorki, pewnie wykombinujesz coś pysznego :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super produkty! A śniadanko pyszności, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już się czaję na tą pastę waniliową! :D
    ale pyszne śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym tą pastę waniliową porwała <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paczka i przepis ;) Dodaję do akcji i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj