Wesołego Alleluja!

05 kwietnia



Dziś śniadanie było tradycyjne, na wytrawnie, zjedzone wspólnie z rodziną. 
Wieczorem lub jutro rano postaram się wrzucić kilka zdjęć z wielkanocnego stołu. 
Tymczasem w ramach rekompensaty za brak zdjęć, zostawiam Was z moim wczorajszym podwieczorkiem - "energetycznym kopem", który dodał sił do dalszych przygotowań.

  Serduszkowy makaron gotowany z cukrem kokosowym i solą himalajską podany z domowym serkiem czereśniowym, borówkami, czereśniami, truskawkami i suszoną gruszką


A na koniec jeszcze życzenia.

Kochani, życzę Wam
zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
przepełnionych ciepłem, śmiechem i miłością.
Radosnego, wiosennego nastroju,
serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół
oraz wesołego "Alleluja"!

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Dziś w Święto, jestem sama, nie mam świąt i w sumie nie ma święconki, jajek... i wiesz co ?

    Nic dzisiaj i ostatnio nie spowodowało tak szczerego,ciepłego uśmiechu na mojej twarzy jak te SERDUSZKA, są słodkie! Nawet nie wiesz, jak dziękuje Ci za "ten ,mój,rzadko spotykany uśmiech-szczery..."

    Jakkolwiek to brzmi. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie pozytywne komentarze! :) Trzymaj się :)

      Usuń
  2. Wesołych Świąt!
    A deser pyszny, gdzie znalazłaś ten makaron *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam makaron na słodko! :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja dawno nie jadłam makaronu na słodko, chyba od czasów dzieciństwa! wygląda pięknie, smacznego i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne.. I pyszne.

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj