Batatowe pancakes!

14 czerwca


Bataty pokochałam całym sercem z tego powodu, że smakują jak moje ulubione kasztany.
Można powiedzieć, że to taki ich tańszy zamiennik. 
A dzisiejsze placki w połączeniu z truskawkami i miętą prosto z działki, 
płynnym masłem orzechowym smakowały po prostu bajecznie pyszne!
Do ciasta dodałam zaś budyniu amerykańskiej marki Jell-o 
o smaku cukierków butterschotch - holenderskiego przysmaku.
Dzięki temu placuszki nabrały karmelowo-maślanego posmaku i puszystości.
Bazę ciasta stanowiła zaś owsianka z syropem klonowym, którą tak jak budyń i polewę możecie dostać na aukcjach Allegro użytkownika 
Polecam na nie zajrzeć, ja dość często zaopatruję się na nich w amerykańskie smakołyki,
co zapewne stali czytelnicy już zdążyli zauważyć :)


Batatowo-budyniowe placuszki z owsianki i Mix Pâtisserie - Mix C (Schär) podane z polewą Reese's, truskawkami i miętą


You Might Also Like

10 komentarze

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj