Truskawkowa pianka i... Herhey's Kisses!

08 czerwca


Mleczne czekoladki Hershey's Kisses zna chyba cała Ameryka,
a w Polsce na pewno wszyscy wielbiciele zagranicznych słodyczy.
Jest to kolejny produkt z oferty sklepu cosdobrego.eu, na który się skusiłam.

I było warto.
Czekolada wręcz rozpływa się w ustach, a w środku każdej z uroczych kropelek czeka niespodzianka - chrupiący migdał, pieczony na maśle kakaowym.
Brzmi pysznie, czyż nie? 
Jeśli lubicie czekoladki z orzechowym wnętrzem - to jak najbardziej polecam!

Dziś "całusy" stanowiły dodatek do truskawkowej pianki na biszkopcie, 
czyli mojego ulubionego letniego ciasta.

Do tego jeszcze domowy jogurt kokosowy 
(mąka kokosowa + cukier z kwiatu kokosa + wiórki kokosowe)...
... i po takim śniadaniu można zaczynać nowy tydzień!





Czekoladki Hershey's Kisses dostaniecie w sklepie internetowym

COŚ DOBREGO


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Oj tak Kisski znam, tylko z widzenia.. Ale znam :) Śniadanko jak zwykle wyborne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zazdroszczę takiej pianki, a do tego takie fantastyczne czekoladki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pyszności , ciastko z truskawkami i orzechowe czekoladki . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny poranek!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam w fabryce herhey's w USA i to jest zdecydowanie raj dla amatorów słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa słodki poranek :)
    Pozdrawiam

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadłam, białą wersję z ciasteczkami też i ta czekolada mi nie smakuje, fuj :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi smakuje, a biała przypomina Oreo, mniam :)

      Usuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj