Zapiekane pierogi z tofu.

03 lipca


Żytnie pierogi nadziane ricottą, miętową galaretką (Gunz), mleczną czekoladą (Torras) i borówkami zapieczone w kokosowym tofurniku podane z truskawkami, poziomkami i mango; woda kokosowa bio (Tropicai)


PIEROGI ZAPIEKANE Z TOFU
/przepis własny/

kilka gotowych pierogów z dowolnym nadzieniem 
(z TEGO przepisu z tą różnicą, że mąkę pszenną pełnoziarnistą zastąpiłam żytnią razową)
150 g tofu naturalnego
łyżka mąki kokosowej
jajko
sól
2 łyżki cukru z kwiatu kokosa
masło do wysmarowania naczynia
1/3 łyżeczki cukru waniliowego

Nagrzać piekarnik do temp. 180 stopni. 
Tofu zmiksować z jajkiem, solą, mąką kokosową i cukrem z kwiatu kokosa.
Do natłuszzczonego naczynia przełożyć masą tofurnikową.
Umieścić pierogi na wierzchu masy.
 Piec około 25-30 minut.
Podawać z owocami i wodą kokosową.

Smacznego :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Wow, Ty mnie zaskakiwać nie przestaniesz :D Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapiekane pierogi, to jest dopiero pomysł!
    zapraszam na podróże, jedzenie, kulture i ciuchy :) : http://natkaczo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ciekawy pomysł!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam takie pierożki... zwłaszcza w formie zapiekanej! Jeszcze dodatek tofu jest niesamowity... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. z takim pomysłem jeszcze się nie spotkałam, aby w ten sposób zapikać pierogi- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieczonych jeszcze nie jadłam ;P

    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierożki? Zapiekane? Przepadłam! :)
    Wchodząc tu zawsze sobie współczuję. Moje śniadania są tak nudne ! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj