Placki z... zamiennikiem jajka!

31 sierpnia


 Migdałowe ricotta hotcakes bez jajka* podane z poziomkami, domową galaretką z borówek i orzechami cedrowymi

Ten zamiennik naprawdę działa! Na początku podchodziłam do niego sceptycznie - myślałam, że to mieszanka chemii i że wcale nie działa jak jajko - które jak wiadomo - świetnie spulchnia ciasto i powoduje, ze nie rozlatuje się na patelni. Co ciekawe, zamiennik nie dość, że pachnie jak jajko, to jeszcze nadaje słonecznego koloru! Bardzo mocno zagęszcza i świetnie "scala" masę. Placki wyszły puchate, smaczne i... nawet bym nie wpadła na to, że nie zawierają jajka, gdyby ktoś mi takie zaserwował. Próbowałam już kilku takich substytutów ale niestety albo zawierały nieciekawy skład albo były niesmaczne. Ten jak na razie jest najlepszy. Także jeśli unikacie jajek lub po prostu chcecie mieć "wyjście awaryjne" gdy w domu ich zabraknie - koniecznie zaopatrzcie się w to cudo. :)


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ciekawa propozycja placków, do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie jadłam takich placków, ale coś czuję, że może być ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę poziomek! nigdzie nie mogę ich znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje zbieram własnoręcznie :) Trochę roboty jest, bo bardzo dobrze owocują, ale warto :)

      Usuń
  4. Ile poziomek *.* Pyszne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. mm, ale pyszności :) zjadłabym coś taskiego! u mnie dzisiaj owsianka była :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę poziomek,widziałam je raz a kiedy po nie wróciłąm już ich nie było.To moje ulubione owocki a tak rzadko je jem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale poziomkowy talerz *.* Poproszę o taki! A na zamiennik się nie skuszę, jajka są ok :D

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też są OK, ale jak w domu zabraknie, a nie chce się iść do sklepu... to idealny wynalazek.

      No a dla wegan - perfekcyjny!

      Usuń
  8. Ile poziomek! Tak dawno ich nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt, chętnie bym wypróbowała taki zamiennik do swoich placków. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, może to być ciekawy wynalazek ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj