Naleśniki ryżowe z masłem pistacjowo-migdałowym.

13 marca



NALEŚNIKI PSZENNO-RYŻOWE

/przepis własny/

Ciasto:

3/4 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej
1/4 szklanki mąki z brązowego ryżu
szklanka mleka ryżowego
1 jajko
łyżeczka syropu klonowego
łyżeczka stopionego masła kakaowego
szczypta soli

Nadzienie:


+

Przygotowanie:

Wszystkie składniki miksuję na jednolitą masę, a następnie pozostawiam
 na kwadrans, żeby ciasto trochę zgęstniało. 
Po tym czasie smażę naleśniki na rozgrzanej patelni, na niewielkiej 
ilości masła kakaowego.
Po usmażeniu kładę naleśniki jeden na drugim, aby zmiękły. 
Dzięki temu nie będą się rozrywać i łatwiej będzie je złożyć.
Po ostudzeniu nadziewam i podaję póki ciepłe.

Smacznego!

***
Naleśniki nadziałam wspomnianym wyżej masłem z pistacji oraz
migdałów słodkich i gorzkich marki Jean Herve.
Jest to nowość nie tylko w ofercie, ale chyba również na rynku europejskim!
Spotkaliście się kiedyś z taką mieszanką orzechów i nasion?
Jeśli Was zaciekawiła, nie zwlekajcie i zerknijcie na pełną ofertę.
Jest jeszcze więcej tego typu perełek i to w bardzo dobrych cenach,
jak na produkty ekologiczne:)

Poniżej inne produkty marki - jak widać, oferuje ona nie tylko masła,
ale również orzechy i suszone owoce w różnych posypkach i formach.
Wszystkie pakowane w bardzo wygodne, plastikowe pojemniki,
które można (po zjedzeniu zawartości), użyć
np. do przechowywania płatków czy przypraw.
Moimi ulubionymi są zdecydowanie
surowe pistacje i pralina (kruszone orzechy laskowe z cukrem).
A Wy, zawartości których słoiczków byście najchętniej spróbowali?





You Might Also Like

8 komentarze

  1. Nie próbowałam nigdy masła pistacjowego, ale jestem pewna, że do naleśników pasuje świetnie :)
    No i czekam na truskawki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pasuje i to bardzo! Masło pistacjowe to moje ulubione. A te, którego użyłam - nie dość, że świetnie smakuje, to jeszcze pachnie marcepanem <3

      Usuń
  2. Prezentują się obłędnie! W sklepach już pokazują się truskawki i nawet można dostać masło pistacjowe i z migdałów długo się zastanawiałam do czego można wykorzystać i teraz już wiem.! Ten przepis będzie absolutną ucztą dla dzieci jak również i dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z migdałów jest powszechnie dostępne, natomiast pistacjowe było, ale zostało wycofane z supermarketów. Można je za to kupić w sklepach internetowych :)

      Usuń
  3. Już mam ślinotok! Strasznie chciałabym spróbować masła z pistacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naleśniki z masłem pistacjowym to świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj