15. Placek z serka homogenizowanego

17 grudnia

Dzisiaj jak obiecałam, bardziej czasochłonne śniadanko, ze względu na to, że nie muszę się nigdzie spieszyć :) Uwielbiam takie poranki :) Miały być placki, ale wyszedł jeden, jakoś się zagapiłam przy nalewaniu na patelnię ;P Pewnie ładniej by wyglądał ten serek wyłożony na placku, ale nie chciałam, żeby był zimny.
P.S. A, i jestem z siebie

dumna, bo po raz pierwszy nie wyszedł w środku surowy.


Składniki:

2 kopiaste łyżki serka homo
2 łyżki mąki jaglanej
1 jajko
2 łyżeczki oleju rzepakowego
Cukier Waniliowy
Cukier trzcinowy
Szczypta soli
Cynamon

Wszystkie składniki dokładnie wymieszac i usmazyc. Podawać z ulubionymi dodatkami.


Cynamonowy placuszek z serka homogenizowanego, 
serek homogenizowany o smaku głogu i jeżyny podany z bananem; herbata z jaśminem


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Uwielbiam takie placuszki na śniadanie. Dawno żadnego u mnie nie było, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie podany.Musiał być dobry!

    OdpowiedzUsuń
  3. mozna przepis ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ta miseczka w kształcie kwiatuszka (?) :))
    placek mmmm, chętnie bym zjadła *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pysznie to wygląda , tak słonecznie = wesoło ;p hehe !

    OdpowiedzUsuń
  6. sprytnie to załatwiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jak smażę placki, to boję się, że będą surowe :)
    A placek wygląda pysznie. Można przepis?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ważne czy placek czy placki ważne że smaczne :) Jeśli martiwsz sie ze będa surowe w środku to smaż na bardzo wolnym ogniu pod przykryciem. Ja smaze na patelni do nalesników własnie tak jak napisałam i nigdy nie są w srodku surowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden, czy kilka, co to za różnica ważne aby smaczne było :)
    Gratuluje :P

    OdpowiedzUsuń
  10. placuszki z serka homo są chyba najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wspaniale wygląda! Aż chce się jeść na sam widok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jadłam na serku homo, a wygląda przesympatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. czy mąka jaglana to zmielona kasza jaglana w pyłek?

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj