9. Owsianka piernikowo - kakaowa

11 grudnia

Dodaję dopiero teraz, gdyż cały dzień spędziłam poza domem ( remont :P) Za to rozejrzałam się za prezentami pod choinkę i kupiłam kilka ciekawych rzeczy (m.in pyszne pierniczki w ulubionej piekarni, najlepsze jakie w życiu jadłam! :))
A śniadanko w klimacie świątecznym :)




Owsianka piernikowa z porządną dawką kakao, rodzynkami hetmańskimi, suszoną morelą, świeżą pomarańczą, precelkiem z mlecznej czekolady i konfiturą malinową z dodatkiem prawdziwej wanilii.

A teraz zajadam mojego ukochanego piwnego precla <3







You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ile w niej pyszności *.* A ten precelek z czekolady jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też od razu zwróciłam uwagę na tego precelka z czekolady, cudo!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. super świateczna owsianka <3
    nie ma to jak kupowanie prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Precelek z czekolady, świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten precelek z czekolady jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj