Liebster Blog po raz drugi i trzeci! ;-)

21 grudnia

Zostałam nominowana przez jeszcze dwie dziewczyny: Martynę i Justynę  ;-) Baaaaaaaardzo się cieszę i dziękuję za wyróżnienie.


Odpowiedzi:

1. Ulubiona potrawa?
Każda włoska, ale najbardziej lazania :)
2. W jakiej formie najlepiej spędzasz czas?
Aktywnie. Jestem dość ruchliwą osobą ;-)
3. Ćwiczysz? Jeśli tak napisz jak często, jeśli nie dlaczego?
Hmmm....ćwiczyć to szczerze mówiąc nie lubię jeśli chodzi o ćwiczenia typu brzuszki czy podnoszenie ciężarów. Lubię jednak jazdę na rowerze, również na stacjonarnym. :)
4. Twoje danie, z którego do dziś jesteś najbardziej dumna?
Moje pierwsze danie obiadowe - zapiekanka makaronowa z sosem serowym i brokułem. Wyszła idealna!
5. Słodycz, której nigdy nie zamienisz na żadną inną?
L O D Y ! Kocham wszystkie smaki xD
6. Ulubiona świąteczna potrawa?
Paszteciki :)
7. Z jakiego prezentu najbardziej się ucieszyłaś?
Kiedyś gdy byłam młodsza, lubiłam dostawać drogie prezenty. Obecnie najbardziej cieszę się, gdy dostanę jakiś ciuch lub perfumy. :)
8. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Żeby urozmaicić swoje śniadania i nauczyć się je przygotowywać.
9. Uważasz, że zdrowo się odżywiasz?
Myślę, że raczej tak, nie jem fast foodów ani smażeniuchy, unikam produktów mocno przetworzonych i sztucznych :)
10. Co chciałabyś w sobie zmienić, a z czego jesteś zadowolona najbardziej?
Haha, chyba mieć większy biust, ale to chyba jak każda dziewczyna prócz posiadaczek tych bardzo obfitych :) Najbardziej to chyba jestem zadowolona z nóg. ;-) 
11. Wesołych Świąt dla Ciebie i całej rodziny :)
Dziękuję serdecznie i życzę również wesołych, spokojnych i zdrowych świąt Bożego Narodzenia. 


You Might Also Like

0 komentarze

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj