32. Gofry twarogowe

02 stycznia

Dzisiaj eksperyment - gofry z twarogu :) Na szczęście udały się i były bardzo smaczne, jak kluseczki twarogowe babci :)

Wszyscy dzisiaj pędzą do szkół, do pracy, na uczelnię, a ja dalej mam labę (powodzenia wszystkim życzę!) Co do mnie to na kolokwium już nauczona, praca zaliczeniowa też zrobiona, pozostaje tylko czytać, bo już 27.01 pierwszy egzamin. ;/ Pogoda jest okropna, ale za to sprzyja nauce :)

Przepis zaczerpnięty z bloga Lekko i Przyjemnie z tym, że ja zamiast wody dałam mleko i zamiast fruktozy cukier trzcinowy. Do tego aromat śmietankowy i mąka żytnia razowa.

Twarogowe gofry z mąki żytniej z aromatem śmietankowym, podane ze śliwką i cukrem pudrem

Jak na twarogowe to i tak wyszły dość grubiutkie :) Myślałam, że będą takie płaskie placki ;)



Składniki:

100 g twarogu
1 jajo
2 łyżki mąki żytniej razowej
kilka kropli aromatu śmietankowego
1 łyżka cukru trzcinowego
1 łyżka oleju rzekopakowego
1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
1-2 łyżki mleka

Twaróg dokładnie rozgniatamy, dodajemy mąkę, następnie resztę składników i dokładnie mieszamy. W razie czego dodajemy mleka.
Pół masy starcza na jednego gofra, także wykładamy ją na płytkę mocno nagrzanej i natłuszczonej gofrownicy.
Pieczemy podwójną ilość czasu (ok. 7 minut) do momentu uzyskania chrupkości.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Wierze w to że były smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarogowe brzmią pysznie :) Podasz przepis?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 27? to przecież jeszcze mnóstwo czasu, ja bym pewnie uczyła się na ostatnią chwilę ;)
    twarogowe gofry - dlaczego jeszcze nie próbowałam?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bosko :) Chętnie również poznam na nie przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! z takimi goframi jeszcze sie nie spotkalam. uwielbiam dania z twarogiem i z checia poznalabym przepis na te cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepis pochodzi z jakiejś strony jak wrócę do domu to dodam link i wypisze moje modyfikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam ,ale super gofry , pychotka śniadaniowa ;d zjadłabym !

    OdpowiedzUsuń
  8. Smaczne gofry, super dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny przepis! Ja się zawsze uczę na ostatnia chwile, więc podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. farciara ;) czasami dodawałam trochę twarogu do gofrów, ale takich stricte twarogowych to nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Twarogowych chyba jeszcze nie jadłam. Fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twarogowe? Bardzo pyszny eksperyment :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zakupić gofrownicę! I to koniecznie :D Mega pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe, nie wpadłabym na coś takiego. (; też chętnie wypróbowałabym przepis!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje drogie już dodalam link :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba odkurzę moją dawno nie używaną gofrownicę. :) Bardzo ciekawie wyglądają. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobiłem kilka razy dla roznych gości... zawsze była opinia że to najlepsze gofry jakie jedli. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj