37. Płatki ryżowe na mleku z kremem kokosowym.

07 stycznia

Pierwszy raz spróbowałam płatków ryżowych i muszę przyznać, że bardzo mi smakują, tym bardziej, że posłodzone kremem kokosowym...mmm....pycha!
A po wczorajszej siłowni trochę boli mnie kostka, chyba sobie nadwyrężyłam ;/ Dzisiaj już mniej niż wczoraj, więc może po południu już przejdzie. :)
Sesja się zbliża, a ja już powinnam robić tradycyjnie jak w tym czasie powtórki, a nie umiem jeszcze materiału wymaganego na egzaminy ;/ A jeszcze gorsze jest to, że nic sobie z tego nie robię i nie chce mi się za specjalnie uczyć. Muszę się zmotywować, póki nie jest za późno. Tylko jak? Na uczelni nie straszą w ogóle. Hehe. :)


Płatki ryżowe na mleku z kremem kokosowym, płatkami Lion, kiwi i rodzynkami.


You Might Also Like

14 komentarze

  1. lubię płatki ryżowe, ale lion'a w tej wersji jeszcze nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić ryżowe. Wieki nie jadłam, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. płatki ryżowe na mleku są pyszne, a jeszcze o smaku kokosa to już w ogole! :)
    dasz radę z nauką i egzaminami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem kokosowy mniam! pyszne śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten krem kokosowy musi być pyszny :) To śniadanie na pewno było udane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te płatki są pyszne, a jeszcze z kokosowym kremem.. wyborne śniadanie *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy wychwalają tak te płatki, to ja też muszę spróbować! A lody kokosowe uwielbiam, więc obstawiam że krem też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem coś o braku chęci do nauki, u mnie to standard;p
    bardzo lubię płatki ryżowe i kokos, musiało pysznie smakować;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno ze wszstkim zdążysz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ech, mi się też tak strasznie nie chce... aż boję się pomyśleć, co będzie na studiach. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oo z kremem kokosowym , jakie to musiało być pyszne *.*

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj