52. Miodowa frittata z bananem i lnem mielonym

22 stycznia

Przepis od whiness z małymi modyfikacjami :) Ja dodałam łyżeczkę miodu do ciasta i łyżeczkę lnu mielonego. Zamiast w piekarniku piekłam 8 minut w opiekaczu. Wyszła przepyszna!


Miodowo-cynamonowa frittata z opiekacza z bananem, twarożkiem i lnem mielonym, oprószona cukrem pudrem



/1 porcja/
- 2 jajka
- 100g twarożku
- 1 banan
- 1/2 łyżeczki cynamonu
- 2 łyżeczki miodu

Banan pokroić w plasterki. Do miseczki wbić jajka, wymieszać z miodem i cynamonem. 
Dodać twarożek, dokładnie zmiksować. 
Wrzucić do miseczki plasterka banana, zamieszać i przełożyć do opiekacza. Piec do zrumienienia.



+ BONUS:

Wczorajszy obiad: babcine pierogi z kaszą gryczaną i twarogiem z cebulką i czosnkiem, przyprawione imbirem i kurkumą, podane na roszponce


You Might Also Like

25 komentarze

  1. O, też chce babcine pierogi, ale te z jagodami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ta "fifa rafa" :) Uwielbiam śniadania na słodko. Może jutro wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Frittata na slodko? Czemu nie!

    OdpowiedzUsuń
  4. obłędna frittata :O wow!

    a pierożki też niczego sobie :D moja Mama też robi z kaszą gryczaną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka frittata na słodko brzmi i wygląda naprawdę kusząco. (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudownie wygląda ta frittata, jak jakieś ciasto.. *.* pierogi też apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imbir i kurkuma do pierogów, w życiu bym na to nie wpadła! Koniecznie muszę to spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie wyglądają te dwa dania ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No naprawdę smakowicie wygląda! :) Chociaż... obiad także. Nigdy nie jadłam takich pierogów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taka grubaśna jak Twoja, ale jak na pierwszy raz to też myślę, że całkiem całkiem :)

      Usuń
  10. świetna firttata ,ale te pierożki pobijają wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Speisequark, cyzli taki jak mielony. Ale to chyba bez różnicy.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam frittate z twarogiem, ale jeszcze nigdy nie jadłam na słodko. kusisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama chce takie pierogi :D Ja jednak zakochałam się w śniadaniu :) Napiszesz, jak zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak w zlinkowanym przepisie z tym że wsadzilam do opiekacza :)

      Usuń
  14. Moim zdaniem wygląda przepysznie i rewelacyjnie! :) A przy okzji proszę o wklejenie bannera z akcji walentynkowej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, musiała być boska!
    ja takie pierogi zawsze jadłam na słodko ze smietana i cukrem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też np. Z jagodami albo knedelki mmmm...

      Usuń
  16. nie jadłam nigdy pierogów z kaszą, ale babcine wspaniale się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ miałaś wspaniałe śniadanko! ja też takie chcę:D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna ta frittata a pierogaski tyż pikne Hi HI

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo, też bym taką zjadła :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj