54. Croissant z owocami i serek z Almette jabłkowo-gruszkowym

24 stycznia

Jak ja dawno nie jadłam croissanta...:) a do tego obowiązkowo serek homogenizowany i moja ulubiona posypka :) Nie wyobrażam sobie jeść go bez niej :) A na spróbowanie trochę nowego Almette o smaku jabłkowo-gruszkowym. Smakuje bardzo podobnie do Capresi firmy POLMLEK. Mogę śmiało polecić. :)
P.S. Croissant trochę się przypalił w tosterze, ale w smaku pozostał dobry :)

Croissant, serek homogenizowany naturalny z kiwi, bananem, marmoladą z jabłek od babci oraz Almette jabłkowo-gruszkowym i ukochaną posypką :)





You Might Also Like

20 komentarze

  1. Mmm, cóż za pyszności serwujesz od rana:)
    Porywam croissanta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Almette powiadasz? Muszę poszukać takiego smaku, bo brzmi pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też daaawno nie jadłam croissanta ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie widziałam takiego smaku, musze poszukac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd ty bierzesz te pyszne rogale:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze z innej piekarni, których jest od groma :) chyba, że sama piekę tak jak ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na takie obłedne śniadanie to warto wstawać z łóżka! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, co za francuski poranek :D Musiał być niezwykle udany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, taki był :-)
      Mam w planach jeszcze jakieś inne wypieki z c. francuskiego :p

      Usuń
  9. Ta charakterystyczna miseczka i posypka ;) I od razu wiadomo czyje śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już mi się kończy ta posypka więc w końcu będę zmuszona urozmaicić te moje śniadania hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też dawno nie jadłam croissanta :) a gdzie kupiłaś to almette? nie widziałam jeszcze takiego.

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka micha kolorowa ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zjadłabym <3 Muszę spróbować z posypką, bo raczej jej nigdzie nie dodawałam, a wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te kolory , tak smacznie to wygląda , i ten pyszny rogal *-*

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj