58. Wegańskie "placuszki" bananowe

28 stycznia

Dzisiaj siemię lniane miało ostatnią szansę - ostatnio robiłam z nim gofry - nie wyszły. Wyczytałam gdzieś, że daje się je zamiast jajka - tak więc zrobiłam. Niestety, bardzo trudno było je przewracać, stąd efekt strzępków :P Ale za  to muszę przyznać, że...były po prostu przepyszne! Na prawdę w smaku jedne z lepszych jakie kiedykolwiek jadłam, a w dodatku sycące i słodziutkie od banana :) Troszeczkę je przystroiłam więc jakoś dało radę na nie w ogóle patrzeć. :) A może Wy znacie jakiś trik na używanie siemienia lnianego w plackach?

Wegańskie "placuszki" z lnu mielonego i banana, z mąką żytnią razową i otrębami pszennymi, podane z bitą śmietaną, pomarańczą i cukrem pudrem



You Might Also Like

24 komentarze

  1. wyglądają naprawdę pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też dziś bananowo :)nie ważne czy są w strzępkach czy nie, ważne jak smakują! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam żadnego tricku, ale życzę powodzenia w przeszukiwaniu neta :)
    ja robiłam naleśniki ostatnio i dodałam zamiast większkości mąki otręby żytnie i tak samo nie dało rady ich przewrócić na drugą stronę... potem dodałam tylko odrobinę i już było lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre dania - choć wyglądają brzydko - są pyszne.
    Ale Twoje wygląda ładnie i pewnie równie fajnie smakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. z siemieniem jeszcze nie eksperymentowałam, choć czytając o jego właściwościach chyba będę musiała:)
    liczy się smak, a nie wygląd! a co do niego nie mam wątpliwości, szczególnie z takimi dodatkami<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio kupiłam właśnie siemię :) Muszę koniecznie wypróbować. Placuszki wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają jak pyszny deser :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Apetyczne placuszki i ładna aranżacja - czego więcej chcieć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta bita śmietana.. ach pychotka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. wegańskie pyszne placuchy ,ekstra ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuj z innej mąki niż żytnia razowa i od razu będzie się je łatwiej przewracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tylko taka miałam, zapewne to właśnie jej i otrebow wina :/

      Usuń
    2. o tym samym pomyślałam, żytnia ma do takich bezjajecznych eksperymentów chyba zbyt mało glutenu.

      Usuń
  12. placuszki bananowe uwielbiam :) pyszny poranek!

    OdpowiedzUsuń
  13. słodkości poranne ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm to naprawdę musiało być pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam ;) Pyszności :) Ja mam zawsze problem z przewracaniem..

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie podane, jak egzamin ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, 4+ - tylko jedna była i jedna 5 na grupę także się cieszę :)

      Usuń
  17. U Ciebie zawsze tak apetycznie i kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie zawsze coś pysznego wypatrzę :}

    OdpowiedzUsuń
  19. u Ciebie faktycznie są same pyszności :)))

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj