67. Pełnoziarniste gofry kakaowo-miodowe z kiwi, bitą śmietaną i Almette

06 lutego

Dzisiaj gofry z dużą łyżeczką kakao i miodem, a w dodatku na nowym, czekoladowym talerzyku :) Smakowały trochę jak murzynek :)
Wczoraj były jakieś załamania pogodowe - rano świeciło słońce, potem padał deszcz, a na wieczór spadł śnieg. Dzisiaj znowu świeci słońce ;-). W środę kończy mi się karnet na siłownię, więc zastanawiam się czy wykupować na kolejny miesiąc. :) A w niedzielę ostatni egzamin, tym razem postępowanie karne, niestety ustny. A zapału do nauki na razie nie ma. ;P

Pełnoziarniste gofry kakaowo-miodowe z dodatkiem mąki żytniej, podane z kiwi i bitą śmietaną/                     z kiwi i Almette jabłkowo-gruszkowym





You Might Also Like

33 komentarze

  1. Gofry jak murzynek? Brzmi bardzo obiecująco :) Musze zrobić takie po powrocie do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zrób! :) Na prawdę, z tym miodem i kakao jak murzynek...gdyby tak dodać jeszcze przyprawy korzennej to jak piernik :)

      Usuń
  2. czemu mi nigdy nie wychodzą takie ładne? :) pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nową gofrownicę o dość dużej mocy, może to jej zasługa ;-)

      Usuń
  3. ale pięknie podane! mogę jednego? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie gofry na śniadanie, mniam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gofry, mniam, muszę zrobić takie czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie cudny talerzyk, te gofry piękie się na nim prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Goferki pyszniutkie
    Talerzyk uroczy
    A karnet kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszne śniadanie, bardzo podoba mi się talerz ładny wzór ma:) u mnie totalny brak słońca, pada deszcz:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie rano jest słońce, popołudniu deszcz, a wieczorem śnieg. Ześwirowac można ;P

      Usuń
  9. Gofry lepiej wyglądają niż te z budki :) Na pewno też lepiej smakują

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie podane gofry, powiesz mi jak smakuje ten Almette?:> Mam taki sam talerzyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Talerzyk równie apetyczny, co śniadanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie podane sniadanko :) i goferki apetycznie sie do mnie uśmiechają :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gofry ♥.♥ przepysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  14. Karnet na siłownię eh... Ja mam chodzę tylko na szkolną :P
    Super te gofry i piękny nowy talerzyk! Jaką masz gofrownicę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakąś niemiecką 1150W z wymiennymi płytkami ;)

      Usuń
  15. zdmuchuję bitą śmietaną i zabieram gofry :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie lubiłam, jadłam z 10 lat temu, więc postanowiłam wypróbować i zasmakowała :)

      Usuń
  16. sama bym zjadła takie pyszne gofry na śniadanie -mniam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny talerzyk i pyszna zawartość na nim :D
    Gofry jak murzynek? To oznacza tylko jedno, musiało być megapysznie!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. cudny i talerzyk i to co na nim!
    u mnie wczoraj podobne zawirowania pogodowe, ale dziś już cały dzień świeciło słonko:D
    nie mogę nigdzie znaleźć tego Almette:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w E. Lecrelc, ale jest też w InterMarche

      Usuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj