69. Kasza manna na mleku z twarożkiem, truskawkami i Milka Caramel

08 lutego

Cieszę się, że założyłam tego bloga, bo dzięki niemu poznałam dużo nowych smaków. Wcześniej moje śniadania były praktycznie takie same - tosty+serek Danio+owoc albo płatki na mleku. Dziś po raz pierwszy robię mannę. Nigdy nie miałam na nią ochoty, bo jedyną jaką jadłam to ta z Biedronki - Mleczny Start - to chyba przez nią się zniechęciłam. Niespecjalnie smaczna, a w dodatku syci na bardzo krótko. Na wszelki wypadek do mojej  dzisiejszej "domowej" manny dodałam więc twarożek, żeby śniadanko trzymało trochę dłużej. Do tego truskawki i cukierki z nowej linii Milki. :)


Kasza manna na mleku z twarożkiem domowym, truskawkami i cukierkami Milka Caramel







You Might Also Like

29 komentarze

  1. Truskawy, tak często je widzę i coraz bardziej mam na nie ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo jak Ty, od założenia bloga mam bardziej rozmaite śniadania :) manne uwielbiam, a kiedyś nie zaspecjalnie lubiłam, kojarzyła mi się z kupnymi kaszkami Smakija.
    Twoja wygląda świetnie - zarówno miseczka jak i zawartość :) i te zapadające się truskawki i czekoladki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie w ogóle śniadanie nie syci, ale ja nie jem, aby zaspokoić głód - wiem, brzmi dziwnie:)
    Kasza manna została przeze mnie odkryta stosunkowo niedawno, razem z owsianką - i obie lubię tak samo. :) Teraz czas na wypróbowanie przeze mnie kaszy jęczmiennej!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pysznie wygląda:) rewelacyjny pomysł ja dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. milka i truskawki ! mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka zawartość miseczki ( przesłodkiej miseczki) jest obłędna <3 czekam z niecierpliwością na świeże truskawki i będe dodawała do każdego dania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak słodziutko wygląda ta wypełniona po brzegi manna <3
    A te czekoladki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam, jaka wypchana miseczka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwo ją wcisnęłam, ale była tak dobra, że szkoda zostawić :)

      Usuń
  10. Jaka pyszna manna :D Te gotowce "mleczny start" to nic w porównaniu z domową kaszką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak niby wzbogacona witaminami, a i tak jakas sztucznawa ;p

      Usuń
  11. wspaniała kompozycja chyba spróbuję jeszcze dzisiaj w ramach kolacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo lubię poznawać nowe smaki i inspirować się śniadaniami z blogów -to super sprawa ;d
    pyszna manna - te swieże truskaweczki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. alez piękna ta miseczka! i cudne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pyszności . Manna i dodatki specjalne., super ""

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszna manna z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta manna wygląda wspaniale! :) Truskawki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. jesli manna to tylko z dodatkami :)
    u Ciebie pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, wygląda naprawdę genialnie! a szkoda naruszac taką cudną kompozycję:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak wygląda tak jak smakuje to nie mam więcej pytać!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie smakowite śniadanko ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zrobilas ta manne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 łyżki manny + 250ml mleka, na koniec dałam twarożek, wmieszałam w mannę, podgrzałam i przelałam do miseczki :)

      Usuń
  22. mam identyczne miseczki ;D nawet kubek i zestaw do founde ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj