77. Mleczny torcik naleśnikowy z serkiem wiejskim i winogronami

16 lutego

I mamy weekend. Niezbyt specjalnie mnie to cieszy, bo za tydzień zaczynam VI semestr. Pogoda brzydka, rano obudziłam się przemarznięta, powietrze jest jakoś okropnie wilgotne. Na poprawę humoru zrobiłam więc mleczne naleśniki - moja pierwsza próba z mlekiem w proszku - i muszę przyznać, że wyszły całkiem niezłe, takie delikatniejsze, smakowały jak omlet, no bo właściwie proporcje jak do omletu :) Do tego miód spadziowy i supersłodkie winogrona bezpestkowe, które jako jedyne jestem w stanie zjeść - nie cierpię gorzkich pestek! :P




Pełnoziarnisty mleczny torcik naleśnikowy przełożony miodem spadziowym, podany z serkiem wiejskim, winogronami sułtańskimi oraz czekoladowymi wiórkami





Składniki:

2 jajka
2 łyżki mąki pełnoziarnistej (lekko kopiaste)
łyżeczka oleju
3 łyżki mleka w proszku
3 łyżki mleka
dowolny aromat (u mnie waniliowy)

Przygotowanie:

Wszystkie składniki połączyć mikserem, z czego mąkę dodać na końcu. Natłuścić patelnię i smażyć około 3 minut każdą sztukę na małym ogniu. Następnie każdy naleśnik posmarować miodem, na wierzchu ułożyć około 3 łyżek serka wiejskiego i kilka winogron. Posypać czekoladowymi wiórkami.

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Ale świetny ten torcik. Fantastyczny pomysł:)
    Też nienawidzę winogrona z pestkami...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudnie ten torcik wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski ten torcik <3 Prawdziwa poranna uczta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm mniam mniam! Wygląda bosko, smakuje zapewne równie pysznie :) No i te winogronka!

    OdpowiedzUsuń
  5. łooo ja, skąd Wy macie takie czadowe pomysły na śniadaniaaaa ? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się buszuje po blogach, potem takie pomysły w głowie się tworzą :)

      Usuń
  6. Mniam, naleśniczki - nie ważne z czym i jak, zawsze pysznościowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie chyba wolę te ciemne, nawet z pestkami :D
    Pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciemne tez lubię, ale bez pestek właśnie :P

      Usuń
  8. Naprawdę jak tort.. Pycha! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie wypróbuję ten przepis na naleśniczki , lubię takie delikatne w smaku ;) zrobiłaś przepyszny torcik śniadaniowy ,mniam !

    OdpowiedzUsuń
  10. jak on mega wygląda *.* wooo...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszności! Pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi miło :)
    u Ciebie widzę słodkie, kuszące śniadanko :)
    rownież dodaję do listy obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki elegancki ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. super smacznie się prezentuje:) i dodatki pierwsza klasa!
    kiedyś coś robiłam z mlekiem w proszku, ale wyszło do bani:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale bomba. W sam raz dla dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj