147. Ciastka francuskie z gruszką i domową konfiturą wiśniową

28 kwietnia

 Trochę niekształtne, ale co tam. Dzisiaj jadę na wykłady. Będzie święto, jeśli uda mi się nie zasnąć :P
Chciałabym, żeby już było lato, koniec czerwca, po sesji...za miesiąc pierwsze zaliczenia, a ja nic nie umiem, a co najgorsze - nic sobie z tego nie robię. Potrzebuję takiego "pioruna mobilizacji", który zasieje mi w głowie chęć do nauki, bo jak na razie żyję sobie na luzie, bez stresu, jak w wakacje. Macie jakieś sposoby na wykrzesanie zapału i chęci do pracy? :)
Póki co...nie mogę się doczekać wyjazdu do Berlina! Czas poprzeglądać Internet z informacjami co warto zobaczyć i kupić. Miłej niedzieli!



Ciastka francuskie z gruszką i cynamonem/domową konfiturą z wiśni oprószone cukrem pudrem i czekoladową posypką

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Wyglądają BARDZO kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię francuskie. Pysznie nadziane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ciasto francuskie! pysznie je nadziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najlepszą motywacją do nauki w sesji letniej było poczucie, że nie chciałabym mieć egzaminów we wrześniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog zawsze kojarzy mi się z ciastem francuskim :) Tyle jego wersji już tu widziałam, a każda była tak apetyczna.
    Wyjazd do Berlina? Ale Ci dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak francuskie ciasto, no iz takimi pyysznymi dodatkami ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ciasto francuskie pod kazda postacia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie jadłam ciasta francuskiego. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak, tez potrzebuje pioruna mobilizujacego...


    pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. heeeej, poczęstuj mnie takim ciastkiem i zabierz mnie ze sobą do Berlina, błaaaaagam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gdybym mogła, porwałabym Ci te słodkości. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciastka francuskie uwielbiam w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne ciacha! Też bym chętnie porwała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszne śniadanko*_*
    Chętnie bym wpadła na takie ciacho i została na dłużej (z wyjazdem do Berlina włączenie);P

    OdpowiedzUsuń
  15. ciacho francuskie - uwielbiam je !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właściwie nie lubię zbytnio ciasta francuskiego, ale te Twoje ciastka wyglądają genialnie. Nie wątpię, że były przepyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ach, gdybym tylko znała taki sposób... jeżeli w końcu go poznasz, koniecznie podziel się ze mną tą tajemnicą!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają mega apetycznie ^^
    Niestety sposób na chęci do pracy jest mi nieznany ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ochotę na jakieś ciastko francuskie, ale jakoś nie mam chęci by je zrobić ;p chyba poproszę to z konfiturą ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mniammm, kocham francuskie ciasto <3

    OdpowiedzUsuń
  21. też chcę takiego pioruna! Jeśli zdobędziesz podziel się;D
    Ej, te ciastka są genialne:) na niedzielę w sam raz, ahh.. zjadłabym teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale wmontowana laska cynamonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetnie wyglądają i wywołują ślinotok :D Zazdroszczę Berlina, mam nadzieję, że też pojadę tam w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj