257. Sernikowy pudding z croissanta

16 sierpnia

Najpierw miało być zwyczajne śniadanie - podpieczony croissant, twarożek i sos śliwkowy. Zachciało mi się jednak czegoś gorącego. I tak powstał pudding z croissanta. Widziałam kilka takich na blogach, jednak były to zwyczajne puddingi, a że ja jestem wielką fanką serków i twarożków i rzadko jadam śniadanie bez ich dodatku - powstał pudding sernikowy. :)

Sernikowy rumowy pudding z francuskiego croissanta ze śliwkami i dżemem z czarnej porzeczki




Już niedługo wyjazd. Nie mogę się doczekać!


SERNIKOWY PUDDING Z CROISSANTA /1 PORCJA/

1 croissant
opakowanie twarożku domowego (150g)
jajko klasy M
sól
kardamon
łyżka rumu
łyżeczka cukru trzcinowego
cynamon
3 małe śliwki
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
masło do wysmarowania naczynia
1/3 łyżeczki cukru waniliowego

Croissanta podzielić na części. Nastawić piekarnik na 180 stopni. Twarożek zmiksować z jajkiem, solą, kardamonem, rumem, cukrem, cynamonem i proszkiem do pieczenia. W natłuszczonym naczyniu ułożyć kawałki croissanta i cząstki śliwek. Zalać wcześniej przygotowaną masą sernikową. Piec około 25-30 minut. Podałam z dżemem i śliwką. Smacznego :)




You Might Also Like

11 komentarze

  1. I tak bez przepisu...? Dawaj go jak najszybciej! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chałki jest pyszny, a co dopiero z takiego croissanta! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja kocham puddingi z croissanta! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda wprost cuuudownie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. to musiało być mega pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda bardzo smacznie !! nie dość że sernikowe to jeszcze z pysznym rogalem *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać że pomysł świetny, sama lepiej bym tego nie wymyśliła :-) pysznie wygląda z rogalem

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ! Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja nawet z chleba nie jadłam :(
    musi być pyyszny!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj