260. Placuszki z serka wiejskiego. Jadę do Zakopanego :)

19 sierpnia

I nadszedł ten długo wyczekiwany dzień. Dzisiaj wyjeżdżam do Zakopanego na około tydzień. Zmiana klimatu dobrze mi zrobi, a jak będzie ładna pogoda to zostanę dłużej. Prawdopodobnie przyjadą tam też znajomi, więc nuda nie grozi! Zabieram ze sobą laptopa, bo w hotelu można korzystać z darmowego internetu, więc postaram się wrzucać jakieś śniadania :) I oczywiście będę Was odwiedzać. No to idę się dalej pakować, ale coś ciężko mi to idzie. Najchętniej zabrałabym całą szafę. Miłego dnia :)


PS. Zdjęcia dzisiaj kiepskie, to chyba przez stres przed podróżą ;P

 Piernikowe żytnie placuszki z serka wiejskiego podane z kisielem z kawałkami marakuji i bananem









You Might Also Like

15 komentarze

  1. placuszki z kisielem? oooo tego nie jadłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też życzę udanego wyjazdu. :D placuszki z serka wiejskiego, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm placuszki :***
    udanego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. www.anielskieprzysmaki.pl-ie są takie złe,w głowie wyjazd a ni zdjęcia:)Monika Szlazak

    OdpowiedzUsuń
  5. z piernikową nutką? jak dla mnie ekstra!!
    wspaniałego pobytu w górach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te piernikowe placki, pyszne są!
    Miłego wyjazdu!
    ps. Taaak, wiem, co to znaczy pakowanie się. Ja musiałam spakować się na 3 tygodnie, to dopiero było zamieszanie. W rezultacie? 2 wypchane walizki...: P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna bloggerka podróżuje do Zakopanego:) Pozdrów ode mnie Giewont!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Zakopanego. Baw się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O Ty wyjeżdżasz do Zakopanego a ja właśnie wróciłam :) Udanego wyjazdu, wróciłabym tam jeszcze na parę dni :D
    A placuszki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu :D Śniadanie jak najbardziej udane i smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałam ,że coś może być tak pyszne jak kisiel ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno będzie wspaniale, oby pogoda dopisała :) już Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne cudeńka :D Przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego wyjazdu ! :)
    Placuszki i zdjęcia rewelacja :>

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj